וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשמה בודדה

3.2.2006 / 20:40

סול קמפבל לא פוגע כבר הרבה זמן, ובארסנל מדברים על בעיה אישית טורדנית. מאז ההפסד לווסטהאם הוא נעלם ולא יצר קשר עם קבוצתו

משהו רע עובר על סול קמפבל, בלם ארסנל ונבחרת אנגליה. ביום רביעי האחרון הוא הוחלף במחצית על ידי ארסן ונגר אחרי ששגיאה שלו הביאה לשער היתרון של ווסטהאם במשחק שנגמר בהפסד התותחנים, 2:3.

כושר המשחק של הבלם שהיה ידוע ביציבות שלו ירד מאוד לאחרונה, ושמועות על בעיות אישיות לא ברורות התחילו לצוץ. כעת מתברר שמאז המשחק מול ווסטהאם ביום רביעי, אף אחד בארסנל לא שמע ממנו, יום לפני משחק הליגה מול ברמינגהאם בשבת.

"אני לא יודע מתי סול קמפבל יחזור", אמר היום (שישי) ארסן ונגר במסיבת עיתונאים ."לא דיברתי איתו מאז יום רביעי ואני לא יודע איפה הוא נמצא. אני חושב שהוא צריך כמה ימים לנקות את הראש, אני לא מודאג". ונגר טוען שקמפבל בסך הכל מרגיש אשם על היכולת מול ווסטהאם, אבל חברו רובר פירס צוטט השבוע כשאמר שיש לקמפבל בעיה אישית שמטרידה אותו. לונגר, בכל מקרה, אין שמץ של מושג במה מדובר. "בכנות אני לא יודע מה הבעיה. הוא בתקופה קשה ובמצב כזה צריך רק לנסות לעזור. הוא בן אדם מאוד רגיש, וכשיש לשחקן שלך בעיה אישית אתה יכול לנסות לעזור, אבל אתה צריך גם לכבד את הפרטיות שלו".

קמפבל לא יהיה בסגל ארסנל למשחק החוץ בברמינגהאם, אבל הרכש החדש בן ה-16, תיאו וולקוט שהגיע מסאות'האמפטון תמורת 5 מיליון ליש"ט, יערוך הופעת בכורה ויפתח על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully