וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמולר חזר

רמי היפש

3.2.2006 / 20:05

תשעה שערים לשחקן שחזר מפציעה בניצחון 27:33 של הפועל ראשל"צ על נס ציונה. רמת השרון ניצחה את ק"ש חולון

מאז פתיחת העונה מבטיחים בהפועל ראשון לציון שאחרי הפגרה יהיה בסדר, אבישי סמולר יחזור מפציעה, יגיע שוער זר והקבוצה תרוץ. הליגה בכדוריד חזרה מפגרת הנבחרת שלה, לשיטה חדשה של בית עליון ובית תחתון. סמולר חזר מהניתוח בכתף, אנדריי קמישוב האוקראיני איפשר לוובה זייקמן להפוך למאמן - הפועל ראשון לציון ניצחה ביום שישי את נס ציונה 27:33.

זה עדיין לא היה משחק מרשים של הפועל ראשון לציון, במחצית הראשונה ההגנה שלה איפשרה 14 שערים לנס ציונה שכבר הובילה בפער של ארבעה שערים, אבל במחצית השנייה, היא כבר רצה, סמולר עם תשעה שערים סיים התקפות והקבוצה פתחה פער מרשים לקראת הסיום.

הפועל נדבקה למכבי ראשון לציון שמשחקה מול אס"א תל אביב נדחה לסוף החודש. במשחק נוסף בבית העליון ניצחה א.ס. רמת השרון בבית את קרית שרת חולון 27:31.

בבית התחתון נאבקות הקבוצות נגד הירידה (קבוצה אחת יורדת). הפועל רמת גן ומכבי קרית מוצקין שהתחזקו בפגרה רשמו ניצחונות: הפועל רמת גן ניצחה בדרבי את מכבי ארזים 18:26, וקרית מוצקין גברה בחוץ על מכבי רעננה 27:29 עם עשרה שערים של ג'ון אונשה שעבר אליה מרעננה. מכבי תל אביב ניצחה את עירוני פתח תקוה 25:28 והיא הקבוצה היחידה ללא סכנת ירידה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully