וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "מזל של מתחילים"

3.2.2006 / 16:30

אלי אוחנה חזר מסכנין עם ניצחון 1:2 בבכורה המחודשת שלו כמאמן כפ"ס, ושמר על צניעות. פיטו כבש ראשון, אבל כנפו ויבואה הפכו

כשאלי אוחנה לקח השבוע את הפועל כפר סבא, הרבה אנשים הרימו גבה ואמרו שהוא מכניס ראש בריא למיטה גמורה. במחצית הראשונה הקבוצה שלו נראתה בדיוק כך - חסרת תשוקה, חסרת ברק ולא מחוברת. אבל בהמשך, משהו השתנה.

סכנין, שלא הפסידה בבית מאז המחזור השישי אז נוצחה על ידי בני יהודה, עלתה לשחק מול יציעים ריקים וללא עבאס סואן המורחק. למרות כל זאת, היא עלתה ליתרון בדקה ה-18 משער יפה של אדריאן פיטו.

אוחנה נאלץ להכניס את ולנטין תאודוריקה בגלל אייל משומר שנפצע, וקיבל ממנו הרבה אנרגיה וטכניקה שהצליחו להזיז משהו אצל האחרונה בטבלה. אל המחצית השניה עלתה כפר סבא אחרת ומצאה את השוויון בדקה ה-65 מרגלי כנפו אחרי השמטה של מאיר כהן. השוער, שיודע כבר מזמן שלופא קדוש לא מרוצה מהיכולת שלו, טעה שוב בדקה ה-70 ואיפשר ליבואה לכבוש את שער הניצחון.

סכנין תוכל לחזור בשבת מתחת לקו האדום אם מכבי פ"ת תנצח, כפר סבא ממשיכה לצמצם פערים ומוכיחה שהחלפת מאמן תמיד יכולה לעזור.

מהלך המשחק

דקה 18: גול! בעיטה חופשית לסכנין 20 מטרים משער כפר סבא. פיטו הרומני מסובב את הכדור ברגל ימין לחיבורים של איבגי, 0:1 סכנין.

דקה 31: פסקל קונדופוני הרים מצד שמאל כדור מדוד לראשו של פסקל אדוירגו, שנגח נמוך, אבל איבגי היה במקום.

דקה 36: שליו מנשה בעט כדור חזק מ-20 מטרים שפגש את הקורה של מאיר כהן.

דקה 56: גול! אבובקרי בעט כדור שטוח מ-30 מטרים שמאיר כהן היה צריך לקלוט, אבל שוער סכנין השמיט ואבי כנפו היה על הריבאונד כדי לכבוש מקרוב, 1:1.

דקה 65: אבובקרי לוקח בעיטה חופשית מ-20 מטרים, מאיר כהן הודף לקרן.

דקה 70: גול! שליו מנשה בעט כדור חופשי חלש אך מדויק לחיבורים של מאיר כהן, שהלך לא נכון לכדור והשמיט, סמואל יבואה היה על הריבאונד, 1:2 כפר סבא.

הרכבים:

בני סכנין: מאיר כהן; עבד רבאח, סאלח חסארמה, גבע ברקאי, שוקי נגר; אדריאן פיטו, נידאל חוג'יראת, חאלד חלאילה (חודידה 73), אחמד קסום; פסקל קונדפוני, אדוירגו פסקל (זבידאת 39).

הפועל כפ"ס: אבי אבגי; אייל משומר (ולנטין תודוריקה/19), דוגלאס דה-סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, שלו מנשה, בן לוז; אבי קנפו (אבי אבינו 81), סמואל יבואה (אורן נסים 88)

אוחנה: "מזל של מתחילים"

אלי אוחנה: "לא כדורגל גדול, אבל ניצחון חשוב שנותן לנו סיכוי להמשיך להילחם בליגת העל. התחלנו טוב במגרש בו כל קבוצות הצמרת איבדו נקודות. השחקנים האמינו בעצמם ונקווה שזה ימשיך בהמשך. כל יריבה פרט למכבי חיפה היא אופציה לנקודות, בסך הכל זה מזל של מתחילים".

לופא קדוש: "היינו מאוד חלשים ומגיע לכפר סבא הניצחון. כל השבוע היו לנו בעיות ולא הגענו מוכנים. המשחק נגמר, אני לא מחפש תירוצים, כולם יחזרו ויהיה לנו שקט ונמשיך הלאה. הגענו אחרי שבוע קשה והיו חסרים לנו הרבה שחקנים פצועים, אבל כל מה שאגיד ישמע כתירוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully