וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשים להשגה

5.2.2006 / 22:00

הפועל ירושלים שוב מתחה את כולם עד השניות האחרונות, וניצחה את ראשל"צ 82:84. הפועל ת"א גברה על רמת השרון, נהריה על ר"ג

המחזור ה-13 בליגת העל כלל קרבות בין קבוצות צמודות זו לזו, וסיפק שני מותחנים רציניים מאוד. בראשון פגשה ירושלים את הקבוצה הלוהטת של הליגה מראשון לציון, והנחילה לה את ההפסד הראשון אחרי 6 ניצחונות רצופים, לא לפני שקיבלה ממנה פייט רציני. הפועל תל אביב ניצחה אחרי הארכה את רמת השרון בקרב תחתית חשוב, והשיגה את ניצחונה השני ברציפות.

עירוני רמת גן פגשה בזיסמן את נהריה למפגש בין שתי קבוצות שחולמות על מקום רביעי, ונכנעה לקבוצה של אבי אשכנזי. מכבי תל אביב לא התקשתה מול אשקלון ושלחה אותה הביתה מובסת.

הפועל ירושלים - מכבי ראשון לציון 82:84

ירושלים פתחה בטירוף ועלתה ליתרון 2:10 הודות ל-7 נקודות של הוראס ג'נקינס. גיא גודס לקח פסק זמן והשחקנים שלו התחילו לשמור ולעצור את ירושלים. שלשה של סניד ופריצה של גילכריסט צימקו ל-8:13. המשחק המשיך להיות צמוד, וטפירו בשלשה 2 דקות מפתיחת הרבע השני נתן לירושלים 8 נקודות הפרש. ראשון עברה לאזורית וישר חטפה שלשות ממייסון וג'נקינס ונכנסה לפיגור 30:18.

ירושלים המשיכה לשחק את המשחק הרגיל שלה, אבל ראשון רצה קדימה אחרי כל סל של ירושלים והוציאה את קבוצתו של ארז אדלשטיין משיווי משקל. שתי דקות לסיום המחצית זה היה רק 39:44 לירושלים. 2 שלשות של מתן נאור נתנו לירושלים מרווח של 39:50 לפני המחצית.

את הרבע השלישי פתח תמאר סליי יפה והמשיך להחזיק את ירושלים באותו יתרון עד לסיום הרבע אותו סיימה ב-62:69. ירושלים נתקעה בתחילת הרבע הרביעי וקלעה רק 2 נקודות ב-4 הדקות הראשונות של הרבע. למזלה של ירושלים ראשון לציון קלעה באחוזים לא טובים מהקו ואיבדה את מינוף בעבירה חמישית, 5 דקות לסיום. ירושלים איבדה כדורים, אבל ראשל"צ לא הצליחה לקחת את המתנות.

עד שהגיעה שלשה של אור איתן, 2:30 לסוף, וריבאונד של סניד עם סל, שהוריד את היתרון הירושלמי ל-79:80. אוסטין קלע 2, וסידני ענה מהצד השני בשלשה וקבע שוויון 82:82. ג'נקינס קלע 2 מהקו וראשון יצאה להתקפה, אבל לא הצליחה לקלוע.

ירושלים איבדה כדור וראשון יצאה להתקפה מכריעה. גודס בנה תרגיל, גילכריטס הלך לסל והחטיא, וגם סידני שלקח את הריבאונד לא הצליח להשיג את הסל המיוחל. ירושלים ממשיכה לנצח בשיניים.

קלעו לירושלים: ג'נקינס 23, סליי 13, טפירו 12, נאור 9, אוסטין וקוז'יקרו 7, אוחנון 6 , מרקוביץ' 2.

לראשל"צ: גילכרייסט 19, סניד 18, איתן 17, מתיוס 11, סידני 9, מינוף ורוט 4 כל אחד.

עירוני רמת גן - עירוני נהריה 104:90

רמת גן הובסה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה, מה שהדגיש שוב את ההבדל בין רמת גן של הבית לזו שבדרכים. באולם זיסמן הפסידו שחקניו של דני פרנקו רק למכבי תל אביב, וגם זה אחרי מאבק הירואי, וניצחון על קבוצת הצמרת מנהריה יכול היה לבסס את מעמדם של המקומיים בחלק העליון של הטבלה.

קי מדיסון וקווין רייס הובילו את ר"ג ליתרון 6:12 בפתיחה ו-8:17 בהמשך, כשאוטיס היל החזיק את נהריה בתמונה עם 6 נקודות. הליכה אגרסיבית לריבאונד התקפה והתלהבות המשיכו את המומנטום הרמת גני בדרך ל-14:26. כניסתו של עמית בן דוד הכניסה קצת מלחמה במשחק של נהריה, שהצליחה קצת לקזז את ההפרש ל-27:20. אבל חוסר ריכוז הביא לבריחה חדשה של ר"ג, 20:31.

דני פרנקו הלך לספסל כדי לתת מנוחה לחמישיה, ור"ג הפסיקה לשחק. קוקיה ובן דוד יחד עם דקות טובות של קאר, וולס ופלג הריצו את נהריה לריצת 2:16. קאר עם 14 נקודות ברבע השני, והיל עם 12 בראשון, הובילו מהפך אדיר של נהריה. ר"ג, ברבע שני גרוע, סופגת 35 נקודות.

עם תחילת המחצית השניה טונג'י אווג'ובי הישווה ל-55:55, אבל אז ר"ג נעצרה. אורי קוקיה נכנס וסגר את אווג'ובי, ונהריה רצה ל-0:14, ריצה שגמרה למעשה את המשחק.

קלעו לנהריה: יאנג 23, וולס 21, היל 19, קאר 17, פלג 11, סוכר 7, בן דוד 6.

לר"ג: אווג'ובי 22, גארדנר 17, מדיסון ורייס 15, לב 12, גרינבוים 8, בן שימול 2.

אבי סוכר: "יאנג עוזר לנו להיות יותר התקפיים. אנחנו עדיין לא מחוברים ויש לנו עוד הרבה עבודה כדי להפוך את הפוטנציאל שלנו ליכולת".

ברק פלג: "בנינו קבוצה חדשה לגמרי שחוץ ממני ובן דוד כולם בה חדשים. הכדורסל פה מנסה לחקות את ה-NBA בשנים האחרונות ואני לא אוהב זה. אני מת לחזור ל-3 זרים כי אני חושב שלכל ישראלי יש משמעות".

רמת השרון - הפועל תל אביב 69:61 (אחרי הארכה, 61:61 בתום הזמן החוקי)

למרות ששיחקה מהרבע השלישי ללא טרנס שנון שנפצע בשריר, רמת השרון הצליחה לחזור במשחק בו פיגרה לאורך כל הדרך, אבל לא הצליחה לקלוע אפילו סל אחד בהארכה והפסידה את המשחק.

רמת השרון פתחה טוב וירדה בסיום הרבע הראשון ביתרון נקודה. אבל פתיחה מצוינת של הרב למיזאנה, הרכש החדש אקס גליל עליון, שקלע 7 רצופות, העלה את הפועל ליתרון 26:32. רמת השרון צימקה קצת, אבל הפועל סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 39:44.

לשתי הקבוצות לקח 3 דקות לקלוע את הסל הראשון במחצית השניה, והפועל ת"א המשיכה להוביל. רועי ברקוביץ' החזיק את רמת השרון במשחק בנקודות חשובות, ולמיזאנה העלה את הפועל ליתרון 3 בנקודה אחת מהקו דקה וחצי לסיום. רועי ברקוביץ' שוב היה שם עם שלשה שקבעה שוויון 61:61, והפועל איבדה כדור בעבירת תוקף . גם רמת השרון לא מצאה את הטבעת והכדור הלך להתקפה מכריעה בידיים של הפועל ת"א. האטן החטיא, והמשחק הלך להארכה.

בהארכה רמת השרון לא הצליחה למצוא את הטבעת, והפועל ת"א רצה לניצחון שני רצוף.

קלעו להפועל ת"א: האטן 29, למיזאנה 19, רוברטס וכץ 7 כל אחד, מוסינזון 5, פרינגטון 2.

לרמת השרון: רועי ברקוביץ' 11, וויל 10, שולדבראנד 8, לוגן 9, שאנון 7, ניב ברקוביץ' 6, אוקאפור 4.

אפי בירנבוים: "החטאנו הרבה שערים על קו השער, ולא הצלחנו לקלוע סלים פשוטים. אחר כך נכנסנו ללחץ. אני חייב לתת קרדיט לרמת השרון שהיו בלי זר, במיוחד לבנים של מיקי. אני ממש שמח שניצחנו את המשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בני השרון - גבעת שמואל 67:84

הניצחון בגליל הוריד את הלחץ מהקבוצה של יעקב ג'ינו, שפתחה את העונה עם חלומות פיינל פור ומצאה את עצמה בתחתית. הערב הם התחברו יפה ולא התקשו להביס את הפרויקט המתחלף של גבעת שמואל. ננו גינזבורג קיבל השבוע את ג'יי סטרייט מהגליל, שלא עזר לו יותר מדי. טרנס רנצ'ר, שממשיך את היכולת הטובה שלו, וגיא פניני הובילו את בני השרון אל הניצחון.

קלעו לבני השרון: אוניקווה 21, רנצ'ר 19, הרינגטון 12, סיסה ופניני 11 כ"א, חנוכי 10, להט וכוחנסקי 2 כל אחד.

לגבעת שמואל: באוורס 24, ווייטהד 10, סטרייט וכהן 8, דוידי 6, אהרוני 4, מאור 2.

מכבי תל אביב - אליצור אשקלון 66:95

הקבוצה של אריאל בית הלחמי אמנם נתנה פייט מרשים לירושלים בשבוע שעבר, אבל מול מכבי ביד אליהו, ועוד בלי ולאדי ירמישין הפצוע, לא היתה אפשרות אחרת מלבד הפסד שביעי ברציפות.

מכבי פתחה בחמישיה עם שרון ששון במקום ניקולה וויצ'יץ', שהיה חולה וחזר במשחק ההפסד לוילנה ביום חמישי. משחק התקפה מצוין עזר ממכבי לתפוס אתת ההובלה בעזרת משחק טוב של באסטון. פיני גרשון הרבה לשחק ברבע השני עם 4 גארדים, ושלשות של פארקר ושארפ פתחו פער של 23:42.

גרשון נתן מנוחה לוויצ'יץ' שלא ראה מגרש, והושיב למשך זמן רב גם את וויל סולומון את הספסל כשעומרי כספי מוצא את עצמו על הפרקט ברבע השלישי. במחצית השניה מכבי הגיעה כבר ל-30 נקודות הפרש אחרי שלשה של שארפ, השישית שלו, הפרש שנשמר עד הסיום.

קלעו למכבי ת"א: שארפ 20 (6 מ-9 לשלוש), באסטון 14, פארקר 11, בורשטיין 10, גרין וכספי 8 כל אחד, סולומון 7, דותן 5.

לאשקלון: טולברט ומזרחי 16 כל אחד, הד 11, סנו וקורץ 8 כל אחד, שעשוע 7.

ראוי לציין כי למרות שוויצ'יץ' לא שותף, גרשון בחר משום מה לא להלביש את ג'יימי ארנולד, שצמא לכל דקה של משחק וביטחון. מכבי עלולה לשלם את המחיר מול ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully