וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר והצעירה, חלק ב'

ניר איסקוב

3.2.2006 / 9:37

הקבוצה רצתה לשחרר את יצחקי, דנין ובן שושן, על מנת שיוכלו להשתתף במשחק הידידות מול דינמו מוסקבה, וקיבלה תשובה שלילית

בית"ר ירושלים פנתה היום (שישי) לראשי הנבחרת הצעירה בבקשה לשחרר את שלושת המוזמנים לסגל, ברק יצחקי, אלירן דנין ועמית בן שושן, לקראת משחק הרעים המתוכנן לקבוצה נגד דינמו מוסקבה, ביום שלישי הקרוב.

בנבחרת הצעירה סירבו לבקשה מכיוון שמתוכננים שני משחקי ידידות נגד הנבחרת במקבילה של צפון אירלנד בימים שני ורביעי. השחקנים יזומנו לסגל הנבחרת בתום משחק הליגה המתוכנן ביום ראשון מול מ.ס. אשדוד. יש לציין כי תוכנית העבודה של הנבחרת הצעירה עד לחודש מרץ הועברה לראשי כל קבוצות ליגת העל כבר לפני כחודש.

מנהל הנבחרת הצעירה, אלי רוזן, אמר לוואלה! ספורט: "יש פעילות בינלאומית לנבחרת בתאריכים שנקבעו על ידי אופ"א, וכבר לפני שלושה חודשים שלחנו את תוכניות הנבחרת למועדונים כדי לברר אם יש השגות בנושא. על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל, שחקנים חייבים להגיע למשימות בינלאומיות".

דובר בית"ר ירושלים, דרור מרשלקוביץ', הסביר את הבקשה: "אנחנו מייחסים חשיבות רבה למשחק נגד דינמו מוסקבה וכהוכחה אפשר לראות את ההיערכות שלנו לקראתו. הצפי הוא למעל 10 אלפים צופים, כאשר 120 אוטובוסים מכל רחבי הארץ יאספו בני נוער ממרכזי קליטה ותלמידי בתי ספר. לפני המשחק יהיו הופעות של שרית חדד וייבגני שפובאלוב". מחיר הכניסה למשחק הוא 15 שקלים, וההכנסות הן קודש למחלקת הילדים בבית החולים "הדסה עין כרם. כל אוהד שיגיע למשחק יקבל דגלון עם סמלי בית"ר ירושלים ודינמו מוסקבה.

מרשלקוביץ הוסיף: "רצינו ששלושת השחקנים ישתתפו במשחק, אבל אנחנו מבינים את האילוצים ומקבלים אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully