וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - כפר סבא: ולנטיץ' מסכנין לא ישחק

ניר איסקוב

2.2.2006 / 10:59

השחרור הבינ"ל של החלוץ הסרבי לא הגיע, והוא עלול להחמיץ את העונה כולה. סואן יישר את ההדורים עם ההנהלה, ואוחנה מתכונן לבכורה

במסגרת העונש שהוטל על בני סכנין בעקבות אירועי המפגש ב'דוחא' מול בית"ר ירושלים בחודש שעבר, היא תרצה היום (שישי, 15:30) את משחק הבית האחרון שלה ללא קהל, במפגש מול הפועל כפ"ס.

החלוץ הסרבי, ניקולה ולנטיץ', לא יוכל ליטול חלק במשחק, וכלל לא ברור אם לופא קדוש יעשה בו שימוש העונה. שחרורו הבינ"ל של השחקן לא הגיע למשרדי ההתאחדות לכדורגל בגלל שהקבוצה הסרבית, אליה היה מושאל, סירבה לשחררו, למרות שמועד ההשאלה כבר פג.

סוכנו של השחקן, שלמה שטרן, שלח הערב (חמישי) מכתב לפיפ"א, ובו דרישה לאלץ את הקבוצה הסרבית ואת ההתאחדות המקומית להעביר את טופס השחרור של החלוץ, למרות פקיעת מועד ההעברות בישראל. שטרן אמר לוואלה! ספורט: "נעשה עוול לשחקן, לסכנין ולי. קבוצת האם של ולנטיץ' כבר אישרה את ההעברה, ולקבוצה שבה הוא שיחק כמושאל, אין בעצם 'קייס'. נגרמה לנו עגמת נפש על כך שהמהלך לא הצליח, אחרי כל-כך הרבה ריצות ועבודה".

יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, נשמע רגוע יותר: "כבר העברנו את השחקן בבקרה, ויש לנו עד הלילה לקבל את השחרור. הבנתי שיש סכסוך בין קבוצת האם של ולנטיץ' לקבוצה המשאילה. הוא אמנם לא ישחק מחר, אבל בשאר המשחקים כן".

חוץ מזה, לקבוצה מהמגזר יהיו לא מעט נעדרים. יעדרו משורותיה הקפטן עבאס סואן (מורחק), יניב אברג'יל (מוצהב) ורמיק יז'רסקי (פצוע). כמו כן, קיים ספק לגבי שיתופם של מאיר כהן, אחמד קאסום וגבע ברקאי הפצועים, ושלושתם יערכו מבחן כשירות שעה לפני ההתמודדות.

אודיאגו פסקאל, שעדיין סובל מכושר גופני לקוי, ישולב במהלך המשחק. נידאל שלאעטה, נידאל חוג'יראת, אדריאן פיטו, שאדי זבידאת והשוער המחליף, ענאן פרו, הועמדו בכוננות להרכב הראשון. הקשר האחורי, חאלד חלאילה, סיים לרצות עונש הרחקה, וישוב להרכב.

סולחה עם סואן

סואן נפגש היום (חמישי) לשיחת הבהרה עם היו"ר, מאזן גנאים, ויו"ר הדירקטוריון, אחמד עאמר, כדי ליישר את ההדורים בין השחקן ליו"ר בעקבות ההתנצחות ביניהם לאחר המשחק נגד מכבי ת"א. במהלך הפגישה הצטרף המאמן, לופא קדוש, שהבהיר לסואן וגנאים כי העימות התקשורתי ביניהם פוגע בקבוצה. סואן עצמו החל בשיחות מוטיבציה עם שחקני סכנין לקראת המשחק, וימשיך בהן גם מחר.

עאמר סיפר לוואלה! ספורט: "אנחנו אחים, וממשיכים ביחד. ישבנו על כוס קפה, דיברנו שתי דקות על האירוע, ובאשר הזמן לגבי המשחק מחר. סואן יישאר בסכנין כל עוד היא קיימת, וגם אחרי הפרישה הוא ישתלב בצוות המקצועי. לא נעשה איתו חוזה, כי הוא אחד מהמשפחה. עבאס הוא סמל, הוא לא יוותר על המועדון והוא לא עליו. תן לו איזה תנאים שאתה רוצה, והוא בכל זאת לא ילך למקום אחר. דיברתי עם מאזן גנאים כמה פעמים גם לגבי לופא קדוש, ונשמח אם הוא ימשיך. הוא הגיע לקבוצה במצב קשה עם 0 נקודות, ייצב את המועדון והעלה את הרמה, וזה עומד לזכותו. תמיד בסוף אנחנו נשארים בליגה או עולים ליגה".

קדוש: "זה עוד מוקדם לגבי העונה הבאה, כשנשארו עוד 14 מחזורים לסיום העונה ואנחנו נלחמים נגד הירידה. לגבי חילופי המאמנים בכפ"ס, אני לא ניצחתי בשני המשחקים הראשונים שלי בסכנין, אז זה קשקוש. כפ"ס קבוצה לא פחות טובה מ-5-7 קבוצות אחרות בחלק התחתון, פשוט יש לה חוסר מזל. מצפה לנו משחק מאוד קשה, ואנחנו לא באים אליו במצב טוב בגלל הפציעות וההרחקות. אחד האנשים הנערצים עליי בכדורגל זה אלי אוחנה, ואני רוצה שהוא יצליח. אני לא יודע איך הוא היה מחוץ לכדורגל, בעוד שאחרים שאין להם קשר לענף, נמצאים בו".

בכורה לאוחנה בליגה

הפועל כפ"ס, לראשונה בליגה עם אלי אוחנה על הקווים, מגיעה כרגיל העונה עם הגב אל הקיר, כששעון החול שלה הולך ואוזל, במהירות. אוחנה עצמו לא מתרגש: "אני מכיר את ההרגשה לאמן בליגה. אנחנו מתחילים להכיר את השחקנים, ונשתדל לעשות את המקסימום כדי להישאר בליגה, ואם לא נצליח, אז בדיוק בגלל זה סגרתי בקבוצה לשנה וחצי. נכון לעכשיו אנחנו המועמדים מספר אחת לירידה".

לרשות אוחנה יעמוד סגל מלא, כולל הבלם הגנאי, עמנואל פאפו, שנחת היום (חמישי) בארץ והספיק להתאמן עם הקבוצה, אחרי שנבחרתו סיימה את הופעותיה באליפות אפריקה.

הרכב משוער: אבי אבגי, אייל משומר, דוגלס דה-סילבה, אלון חלפון (מוחמד כבהה), עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, אבי כנפו, סמואל יבואה, זוראן ראיוביץ' (שלו מנשה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully