וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מחכה כבר לשחק מול הקהל הזה"

ניר איסקוב

2.2.2006 / 16:06

דויד אגאנסו, שחתם בבית"ר ירושלים, לא נבהל מהבלגאן של האוהדים ומצפה לשתף פעולה עם אפק ואלברמן, ששחרורו הבינ"ל הגיע

"גדלתי במועדון גדול - ריאל מדריד, אבל החום והאהבה שקיבלתי פה הפתיעו אותי מאוד. מהרגע שהגעתי אני מתרשם לטובה מישראל, ואני ממתין כבר ליום ראשון כדי לשחק באיצטדיון הנפלא הזה, שהוא מלא באוהדים", כך אמר היום (חמישי) החלוץ הספרדי, דויד אגאנסו, שהופיע לאימון בית"ר ירושלים רבע שעה לפני סיומו כדי לסכם את תנאיו בקבוצה לעונה הקרובה, עם אופצייה לשלוש עונות נוספות.

אגאנסו אמר את הדברים לאתר בית"ר.נט. כ-100 אוהדים ועשרות אנשי תקשורת המתינו לשחקן באיצטדיון טדי, כשחלק מהאוהדים לבושים בחולצות של ריאל מדריד במיוחד לכבוד השחקן, שהחל את הקריירה במועדון הפאר. האוהדים גם הרבו לעודד את גל אלברמן, וכן את מזואה אנסומבו, שנראה מעט שפוף, עקב הקפאתו הצפויה של חברו הקונגולזי, ג'ף טוטואנה. אגב, האימון אמור היה להיות סגור לתקשורת, לפי הוראה של המנג'ר, לואיס פרננדז, אך לנוכח ההתעניינות הרבה הורה דובר המועדון, דרור מרשלקוביץ', לפתוח את השערים 20 דקות לאחר פתיחת האימון.

לאגאנסו הייתה כימיה עם עמרי אפק עוד מהתקופה שהשניים שיחקו בצוותא בראסינג סנטאנדר, ובסיום האימון, כשאפק ערך מתיחות, התנפל עליו הספרדי, והשניים התחבקו בחום, שוחחו ונראו מחויכים.
אגאנסו: "אנחנו עוד מכירים מהתקופה ששיחקנו יחד בסנטאנדר. עומרי הוא שחקן מצוין, אני שמח שהוא נמצא כאן ואני מאמין שזה יקל עליי בהתאקלמות שלי. גם את אלברמן אני מכיר מהליגה הספרדית, הבנתי שהוא שחקן מצוין, ואני מקווה שגם שיתוף הפעולה בינינו יהיה כזה". אגב אלברמן, שחרורו הבינ"ל של הקשר מספרד הגיע היום למשרדי בית"ר, והוא יעמוד לרשות לואיס פרננדז ביום ראשון. גם שחרורו של אגאנסו הגיע למועדון.

ליאור אסולין, שהחלים ממחלה, ברק יצחקי ופבריס פרננדז הצרפתי התאמנו במתחם בית-גן עם מאמן הכושר הצרפתי, טיבריוס דאראו, וערכו אימוני כוח וקואורדינציה משותפים, כדי לחזק את שיתוף הפעולה ביניהם. נראה כי לואיס פרננדז מתכנן לפתוח בחוד עם אסולין ויצחקי במשחק הליגה נגד מ.ס. אשדוד ביום ראשון, מאחר שאגאנסו אמור לערוך את אימון הבכורה שלו רק מחר. פבריס פרננדז אמור לאייש לראשונה את עמדת הקשר השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully