וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל פיטרה את סונס

2.2.2006 / 17:12

התבוסה 3:0 לסיטי, פלוס חמישה הפסדים בשישה משחקי ליגה, עלו לסקוטי בתפקידו. גלן רואדר יחליפו. למפארד נבחר לשחקן האנגלי הטוב ביותר

אמנם זה כבר עמד באוויר כבר יותר מחודש, אבל אתמול הסבלנות של ראשי ניוקאסל נגמרה, אחרי התבוסה 3:0 למנצ'סטר סיטי. התוצאה האיומה הזאת שיכנעה את ראשי המועדון לפטר את המאמן גרהאם סונס, במיוחד כאשר זה היה ההפסד החמישי מתוך שישה משחקי ליגה של ניוקאסל, למרות רכש מסיבי ומרשים בקיץ.

סונס, מאמן מפוקפק בעברו, לא הצליח גם בניוקאסל. הוא הגיע למגפייז בספטמבר 2004, אבל השיג רק 36 ניצחונות ב-83 משחקים. עם המנג'ר הסקוטי, ניוקסאל לא הצליחה להגיע לליגת האלופות, והיום כבר היא חזק במאבקי ההישרדות.

גלן רואדר, לשעבר מנג'ר ווסטהאם, יחליף את סונס ויחד עם אלן שירר, ינסה לשרוד את קרב התחתית החשוב נגד פורטסמות. באנגליה מספרים כי בעתיד ניוקאסל מתכוונת למנות מאמן בכיר, שיחזיר את הקבוצה לצמרת. בין המועמדים: מרטין אוניל, סוון גוראן אריקסון, חוס הידינק, אוטמר היצפד וסם אלרדייס.

לפארד שוב ניצח את ג'רארד

אוהדי הכדורגל האנגלי בחרו את פרנק למפארד לשחקן האנגלי הטוב ביותר בשנה האחרונה. קשר צ'לסי קיבל 29 אחוז מקולות המצביעים באתר ההתאחדות האנגלית. "אני בטוח שלאוהדים היתה בחירה קשה, כי התברכנו במספר שחקנים גדולים בשנה האחרונה", אמר סוון גוראן אריקסון. "למפארד הוא אחד השחקנים הכי משתפרים, הוא נעשה טוב יותר מיום ליום".

שני ללמפארד נבחר סטיבן ג'רארד, וויין רוני הגיע למקום השלישי, מייקל אואן למקום הרביעי ודייויד בקהאם למקום החמישי.

הפאשלה של קמפבל

אירוע חריג באנגליה נרשם אמש (רביעי) במשחק בין ווסטהאם לארסנל. סול קמפבל, בלם התותחנים, עזב את הייבורי במחצית בגלל שזעם על החלפתו כמה דקות קודם לכן. קמפבל הוחלף לאחר שביצע טעות שהובילה לשער של ווסטהאם. "כן, הוא אכן עזב", הודה ארסן ונגר בסיום ההפסד המביש. "הוא היה מדוכא במחצית בגלל הטעות שעשה. לא היה לו אישור לעזוב".

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully