וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאו הציעה לוויצ'יץ' חוזה לשלוש שנים

שגיא ניר

2.2.2006 / 15:25

הקבוצה הבאסקית מוכנה לשלם לקרואטי 5.2 מיליון יורו בשלוש השנים הקרובות, כך מדווחת תחנת רדיו בספרד. עשוי להחליף את סקולה

תחנת רדיו ספרדית בשם "אונדה סרו" דיווחה אתמול כי טאו ויטוריה, פינאליסטית היורוליג מהעונה שעברה, הגישה לניקולה וויצ'יץ' ממכבי תל אביב הצעת חוזה בסכום של 5.2 מיליון יורו לשלוש שנים.

על פי הדיווחים, צפוי הסנטר הקרואטי להרויח בעונה הראשונה 1.5 מיליון יורו, בשניה 1.7 מיליון, ובשלישית 2 מיליון יורו. בספרד אין אישור רשמי לדיווחים, אך חשוב לציין כי תחנת הרדיו נחשבת לאחת הגדולות והאמינות במדינה.

וויצ'יץ', שהצטרף למכבי תל אביב לפני ארבע שנים מקבוצת ספליט הקרואטית, זכה במדים הצהובים בשלוש אליפויות ושלושה גביעי מדינה, ובשני תארי יורוליג רצופים. ויטוריה, אותה מאמן הקרואטי ולימיר פראסוביץ', מוליכה את בית א' ביורוליג במאזן 3:10. בין שחקני הפנים של הקבוצה ניתן למצוא העונה את הספרדי טיאגו ספליטר, ההונגרי קורנל דויד והארגנטיני לואיס סקולה. סקולה, שהיה אמור לעזוב השנה את הקבוצה לסן אנטוניו מה-NBA, עשוי לעשות זאת הקיץ, מה שיפנה מקום בקבוצה הבאסקית לוויצ'יץ'.

ניקולה וויצ'יץ' הפך השנה לשחקן החשוב ביותר של מכבי תל אביב, שתתקשה לוותר על השחקן כמו גם לנסות ולהשוות את ההצעה הכספית האמורה. וויצ'יץ', שאוהב מאוד את הקבוצה והחיים בישראל, צפוי לעמוד בתקופה הקרובה בפני דילמה קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully