וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין עזב את מאריופול

שגיא ניר

2.2.2006 / 14:32

הרכז הישראלי עזב את הקבוצה האוקראינית ויחזור לישראל בימים הקרובים. אופציות אפשריות: מכבי תל אביב והפועל ירושלים

ליאור ליובין, רכז מאריופול האוקראינית, עזב את הקבוצה וצפוי לחזור לישראל בימים הקרובים. השחקן, שמעמדו בקבוצה הלך והידרדר השנה, החליט לסיים את הפרק האוקראיני בן השנה וחצי, ומאריופול, שהודחה השבוע מהמשך המשחקים ביורוקאפ, לא התעקשה.

"שני הצדדים סיכמו על סיום ההתקשרות ביניהם בשעות האחרונות, וליובין יחזור לארץ בימים הקרובים", אמר סוכנו של השחקן, אריק קריין.

בעונה שעברה, הראשונה של ליובין במאריופול, הוביל השחקן את הקבוצה בצמרת רוב העונה, אבל אז הגיע ההפסד 3:0 לבי סי קייב בגמר הפלייאוף. השנה הצטרף למאריופול חאליד אל אמין ששיחק בעבר במכבי רמת גן, מה שהביא לנסיגה במעמדו של הישראלי. לפני מספר חודשים עבר ליובין פציעה בשרירי הבטן, מה שלא תרם לחיזוק מעמדו המקצועי. ליובין שותף השנה 25 דקות למשחק ביורוקאפ, קלע 5.5 נקודות ומסר 2.6 אסיסטים. בעונה שעברה, שיחק ליובין במפעל 34 דקות בבמוצע, קלע 15.6 ומסר 4.8 אסיסטים. המספרים מדברים בעד עצמם.

בין האופציות המוזכרות כמי שעשויות לקלוט את השחקן, נמצאות הפועל ירושלים ומכבי תל אביב. בירושלים נמצא ארז אדלשטיין, שידוע כמי שמעריך מאוד את ליובין, שפרח תחתיו בעירוני רמת גן והפועל תל אביב. מכבי תל אביב, אותה עזב ליובין לפני שלוש שנים בשל מחסור בדקות משחק, זקוקה לחיזוק בעמדת הרכז. "הכל עדיין טרי. ליובין ישוב ארצה ואנחנו נחשוב יחד על עתידו", אמר קריין. במידה ויצטרף לאחת משתי הקבוצות, יוכל השחקן לשחק במדיהן גם בליגה המקומית וגם באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully