וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליפשיץ בדרך לגליל

שגיא ניר

2.2.2006 / 13:41

רכז מכבי פ"ת מהלאומית במו"מ עם הקבוצה הצפונית. בגליל מחפשים זר רביעי, אורן עמיאל: "האיכות חשובה יותר מהעמדה במגרש"

שיחרורו של הזר ג'יי סטרייט, הכניס את הפועל גליל עליון בחזרה עמוק לשוק ההעברות. הקבוצה מנהלת משא ומתן עם ליאור ליפשיץ ממכבי פתח תקוה, הקבוצה אותה עברה הגליל ברבע גמר הגביע רק לאחר שתי הארכות במשחק הגומלין. ליפשיץ, שקלע 20 נקודות ומסר 15 אסיסטים במשחק הגומלין ברבע הגמר, מיועד לשמש גיבוי ליוגב אוחיון ויורדאן בוזוב.

סוכנו של ליפשיץ, אריק קריין: "אנחנו במגעים עם הגליל, יש רצונות משותפים ותיאום מלא עם פתח תקוה. אנחנו מנסים לעשות את זה, אבל בינתיים זה לא התקדם לידי מימוש. הגליל צריכה עוד שחקן וליפשיץ הוא מטרה רצינית. גם מורן רוט הגיע מהלאומית והוא על סף הנבחרת. בקבוצות חושבים קדימה בגלל החוק הרוסי שיכנס לתוקף בשנה הבאה, וזה מעלה את המעמד של הישראלים".

ליפשיץ, שהצטרף הקיץ לפתח תקוה אחרי שעזב את קבוצת האם שלו, מכבי ראשון לציון, הוא השחקן המשמעותי ביותר בקבוצה מהליגה הלאומית, שנקלעה לאחרונה לרצף הפסדים לאחר פתיחת עונה מצוינת. מאמן פתח תקוה, זיו ארז, טוען כי טרם קיבל הודעה על מו"מ בין השחקן הכי חשוב שלו לקבוצה מליגת העל:"מבחינתי הוא לא הולך", אמר ארז.

מאמן הגליל, אורן עמיאל, סיפר כי הקבוצה מחפשת זר רביעי, אך עדיין לא ברור באיזו עמדה. השיקול הכלכלי יכריע. "אנחנו רוצים שחקן איכותי, וזה לא משנה אם זה יהיה גארד או פורוורד. האיכות חשובה יותר מהעמדה. קורים 1001 דברים בדרך כך שלא תמיד מתאפשר להשיג מה שרוצים", אמר.

לגבי שיתופו ביום ראשון של ליאור אליהו מול בני השרון, למרות הגבס שעל ידו, אמר עמיאל: "ליאור אליהו שיחק כי הוא רצה לשחק. הוא לא היה בתכניות אבל ביקש להתלבש, ותוך כדי משחק ביקש להיכנס. הכל היה בתיאום עם הפיסיותרפיסט ורופא הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully