וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל פ"ת: לאקיץ' הוקפא עד סוף העונה

ניר איסקוב

2.2.2006 / 15:58

בעקבות החלטתו של גיא לוזון, הקשר הסרבי מצא את עצמו מחוץ לקבוצה. סוכנו: "יש צד אנושי. כשחקן מקצוען הוא גמור עד יוני"

מאמן מכבי פ"ת גיא לוזון החליט ביום חמישי להקפיא בהתאחדות לכדורגל את כרטיסו של הקשר הסרבי אוגנין לאקיץ' על מנת לפנות מקום לחלוץ הרכש הקמרוני פטריק סופו. מכסת הזרים של פ"ת תכלול עד סוף העונה את סופו, אנדרה קאלדיירה, מאריו ג'ובאניני, סטניסלב דוברובין ואמיל אמבמבה.

סוכנו של לאקיץ' שלמה שטרן ניסה להבין את ההחלטה. "כשלאקיץ' שוחרר מהפועל ת"א ארבע קבוצות רצו אותו. הוא עבר למכבי פ"ת רק כי נתתי את המילה שלי לאבי לוזון", אמר. "בסופו של דבר, בגלל נסיבות שלא תלויות בו, הוא שוחרר. הבנתי שהייתה כוונה לשחרר את קאלדיירה, אבל בגלל שהביאו לו חבר ברזילאי (ג'ובאניני - נ.א.) הוא נשאר".

"עם כל הכבוד לשיטות ההקפאה בישראל, יש גם צד אנושי. כשחקן מקצוען, לאקיץ' גמור עד יוני. נצטרך להגיע להסדר כספי עם מכבי פ"ת".

150 אוהדי מכבי פ"ת נכחו באימון, הניפו כרזות, כתובות אש השליכו אבוקות ופרצו לכר הדשא. סלים טועמה אמר לוואלה! ספורט: "אני מקווה שבאמת הפעם נצליח לחזור לעצמנו ולהתקדם. הולך להיות משחק לא קל, אבל נקווה שנצליח לנצח. האוהדים עשו משהו יפה, ואנחנו צריכים לחזור לשחק כמו שצריך".

אליאב, אוזן ורפי כהן בספק

ראשי חוג האוהדים "פנתרים כחולים" של הפועל פ"ת, מיכה אדניה ויוסי מנחם, רכשו 1,000 כרטיסי מבוגר ו-300 כרטיסי נוער, לקראת הדרבי בשבת, אותו תארח מכבי פ"ת. הכרטיסים, שעלותם 80 שקל למבוגר ו-40 שקל לבני נוער, נקנו במימונו של לא אחר מאשר בעלי הקבוצה לשעבר, מאיר שמיר, שיחסיו עם האוהדים ידעו עליות ומורדות במהלך השנים.

מכירה מוקדמת של הכרטיסים, ליציעים 9 ו-10, במחירים מוזלים של 60 שקל למבוגר ו-20 שקל לבני נוער, נערכת בקופות האיצטדיון החל מ-11:00 עד גמר המלאי.

סכום ההפרש בין המחירים, אותו סבסד שמיר, עומד על 16 אלף שקל. אגב, גם הבעלים הנוכחיים של הקבוצה, רונן אלעד, לא טמן ידו בצלחת והקצה לאוהדים סכום של 5,000 שקל לצורך רכישת אביזרי עידוד למשחק היוקרתי.

יוסי מנחם פירט לוואלה! ספורט על יוזמת האוהדים: "מיכה אדניה ואני יושבים כבר שבוע וחושבים אולי מישהו ירים את הכפפה, ויעזור לנו למלא את יציעי הפועל, היות שמכבי לא ממש ששים לעזור ולהוריד את מחירי הכרטיסים. רצינו לרכוש כמות כרטיסים נכבדת ולמכור אותם במחיר זול, אבל אחרי שרונן אלעד תרם לקניית צידוד עידוד, לא היינו יכולים לבוא אליו בדרישה כזו. פנינו למאיר שמיר, ציפינו שהוא ישיב בחיוב, והוא אכן שמח לתרום. מאיר רצה לקנות את כל כרטיסי הנוער ולחלק בחינם, אבל מכבי לא הסכימו וגם אנחנו לא רוצים שהם יחולקו בחינם. חוג האוהדים מודה לשמיר על תרומתו הנאה".

ארז אליאב ואורי אוזן הפצועים, לא התאמנו ביום חמישי, ושיתופם במשחק מוטל בספק. גם השוער רפי כהן אינו כשיר באמת האחוזים, למרות שהוא קיים אימון מלא. המאמן ניר לוין יחליט רק סמוך למועד המשחק אם להציב את כהן בשער, או להעדיף את שוער הרכש הקרואטי, סלבישה צ'באלינה, ששיחק היטב במשחק גביע הטוטו מול בני יהודה.

אם אוזן ייעדר, אמור להחליפו בעמדת המגן הימני אחד מהשניים, אביתר אילוז או דניאל היידמן, ובמקרה שאליאב לא יהיה כשיר, יעלה במקומו אלנתן סלמי הצעיר. הקבוצה הגיעה להסדר כספי עם הבלם הרומני, אנג'לו אליסטאר, והוא ימריא ביום ראשון בחזרה למולדתו. שחרורו הבינ"ל של החלוץ, איביצ'ה ז'ולייביץ', הגיע היום, אך הקרואטי אמור לפתוח על הספסל מחרתיים. הבעלים, רונן אלעד, נחת היום בארץ ממקום מושבו החדש בבוסטון, והוא יגיע להתמודדות.

ניר לוין התבטא בוואלה! ספורט לקראת הדרבי: "אנחנו מתייחסים למשחק הזה כדרבי, וכמשחק חשוב מעבר ליוקרה העירונית מבחינת הטבלה והתחתית. אנחנו מכבדים ומעריכים את מכבי פ"ת, ונשתדל ליצור איזושהי המשכיות".


הרכב משוער: רפי כהן (סלבישה צ'באלינה), אורי אוזן (אביתר אילוז, דניאל היידמן), איגור ג'יזלוב, זאב חיימוביץ', דאליבור ויסקוביץ', עומר בוקסנבוים, רביד גזל, ארז אליאב (אלנתן סלמי), יוסי שבחון, מנור חסן, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully