וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - נצרת עילית: פנטסיל חוזר לבלומפילד

יצחק סולומון, ידיעות הגליל וניר איסקוב

2.2.2006 / 14:25

שחקן נבחרת גאנה שב מאליפות אפריקה ויתופקד כמגן ימני. ההנהלה ממשיכה, בשלב זה. שכטר ייעדר מהרכב נצרת עילית בגלל צהובים

בצל הבלאגן הניהולי שעבר עליה השבוע, תתייצב בשבת (16:55, בלומפילד, שידור ישיר ב"שלם וצפה") הפועל ת"א למשחק ליגה מול מ.כ. נצרת-עילית. שתי הקבוצות נפגשו במהלך השבוע בבלומפילד, במסגרת גביע הטוטו, במשחק בו הפתיעה נצרת-עילית בניצחון 1:2.

הפעם תתייצב הפועל ת"א בהרכבה החזק ביותר, כשהבשורה העיקרית היא חזרתו של ג'ון פנטסיל לעמדת המגן הימני, לאחר ששהה כחודש באליפות אפריקה, עם נבחרתו, גאנה. אסי דומב שב מהרחקה, ו-וואליד באדיר יחזור לקישור האחורי, לצדו של יוסי אבוקסיס. ברוך דגו יועדף כנראה על-פני פליקס אבוקה כקשר שמאלי, ובחוד צפויים לפתוח עומר פרץ ואליניב ברדה.

דובר המועדון, אמיר לובין, התייחס לאי-הוודאות הניהולית: "מוני הראל וקבוצת הניהול ממשיכים בשלב זה לנהל את הפועל ת"א, עד שהם יחליטו אחרת. הקבוצה מתאמנת כרגיל, לא הייתה שום בעיה, ואין שום דבר שמפריע לשחקנים להתרכז בכדורגל".

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, יוסי אבוקסיס, גיל ורמוט, ברוך דגו, עומר פרץ, אליניב ברדה.

שכטר לא ישחק בגלל צהובים

הפועל נצרת עילית תגיע בשבת לבלומפילד, למשחק מול הפועל תל אביב, ללא אבישי ז'אנו ואיתי שכטר המוצהבים. את ז'אנו בעמדת המגן הימני יחליף אשרף סולימאן החוזר מהרחקה. את מקומו של שכטר אמור למלא חלוץ נבחרת מקדוניה, גיאורגי חריסטוב, בהופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה. כמו כן יחזרו לסגל שני הפצועים, הקשר הסלובני ולדימיר קוקול והבלם קובי נכטיילר, אולם הם לא צפויים לפתוח בהרכב.

המאמן מוטי איוניר קיים היום (שישי) את האימון המסכם. המנכ"ל יניב כהן אמר כי למרות מצבה של הקבוצה בתחתית ולמרות שמדובר במפגש מול קבוצת צמרת "ההכנות אצלנו רגילות. אין שום דבר יוצא דופן".

לאחר הניצחון באמצע השבוע על הפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו, יש המאמינים בנצרת עילית כי אפשר יהיה להפתיע, אבל "לא נתאכזב אם נחזור עם נקודה אחת", אומר הבלם עמי אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully