וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף חלום הטרבל

2.2.2006 / 0:51

יובנטוס וברצלונה ניצחו, אבל הודחו מהגביע בארצן וישארו עם הליגה והצ'מפיונס ליג. זלטאן ורונאלדיניו הורחקו. מונאקו הושפלה

יובנטוס עפה מהגביע האיטלקי למרות שהצליחה לנצח באולימפיקו של רומא 0:1 אחרי פנדל של אדריאן מוטו בדקה ה-48. רומא עולה בזכות הניצחון 2:3 בדה לה אלפי. שתי הקבוצות סיימו את המשחק בעשרה שחקנים - אוליביה דקור הצרפתי וזלאטאן איברהימוביץ' ראהו כרטיס אדום בדקה ה-18 אחרי תקרית משותפת.

אודינזה העפילה גם היא לחצי גמר הגביע האיטלקי לאחר שסיימה בתיקו 2:2 בגנואה. אודינזה עולה בזכות שערי חוץ, לאחר שסיימה את המשחק הראשון בבית ב-1:1.

אנטוניה די נטאלה העלה את אודינזה ליתרון בדקה ה-43, ומירקו פיירי הגדיל את התוצאה 16 דקות אחר כך. סמפדוריה, שחזרה השבוע עם נקודה יקרה מסן סירו שם שיחקה מול מילאן, הצליחה רק לחזור בזכות שערים של פוטי (63) ופיסאנו (71).

זה לא יהיה קופה-דה-רונאלדיניו

בברצלונה חלמו השנה לשחזר את הטרבל המדהים של מנצ'סטר יונייטד מ-1999, אבל ההפסד 4:2 בסראגוסה במשחק הראשון קצת פגע להם בתכניות. הניצחון 1:2 הערב (רביעי) במשחק הגומלין, לא הספיק.

החלום לזכות בקופה דל ריי הפך לחלום בלהות, כאשר רונאלדיניו הורחק בדקה ה-38. עשרה קטלוניים הצליחו להשיג ניצחון בדקה ה-90 משער של השבדי הנריק לארסון, אבל חסר להם שער אחד כדי להמשיך הלאה. ליונל מסי כבש את היתרון לבארסה בדקה ה-42, אבל אוסקר גונזלס השווה בדקה ה-65, וסראגוסה החזיקה מעמד עד הסיום כדי לחגוג עליה לחצי הגמר.

זוכרים את משחק הגביע מהשבוע שעבר בין ולנסיה ולה קורוניה, שפוצץ מיד לאחר שער היתרון של ולנסיה בשל חפץ שפגע במצחו של הקוון? אז היום המשחק נמשך מהדקה בה הופסק, 44, ודקה בתוך המחצית השניה השיגה לה קורוניה שער מפנדל של ויקטור וסיימה ב-1:1 במסטאייה הריק מקהל. הניצחון 0:1 של לה קורוניה בריאזור העלה אותה לשלב הבא.

פ.ס.ז' נקמה באוקזר, מונאקו הושפלה

שער של הפורטוגלי, פדרו פאולטה, העניק ל-פ.ס.ז' ניצחון 0:1 בסיבוב ה-9 של הגביע הצרפתי על המחזיקה אוקזר. השער שהגיע בדקה ה-75 היה נקמה על ההפסד בגמר הגביע של 2003 לאוקזר. "זה לא היה משחק גדול אבל הראנו רצון גדול במחצית השניה", אמר בסיום מאמן פ.ס.ז', גי לאקומב.

האלופה ליון עבדה קשה מאוד באג'קסיו לפני שניצחה 1:2. במשך 90 דקות לא הצליחו הקבוצות למצוא את הרשת והן הלכן להארכה. בדקה ה-93 העלה קאמל צ'אפני את אג'קסיו ליתרון וההפתעה היתה באויר. אבל נשי שערים של הברזילאי כריס (107), וסידני גובו (113) שלחו את ליון לשלב הבא.

אבל ההפתעה הגדולה של הערב הגיעה כשמונאקו הודחה על ידי קולמאר האלמונית מליגת החובבים. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה- 112 בהארכה על ידי באדר. מארסיי ניצחה 0:2 את מץ משערים של מיכאל פאגיס (8) וכריסטיאן חימנז (90).

תוצות נוספות:

לוריין - ליל 1:0 (קייסה, 84)

במשחק השלמה מהמחזור ה-23 ניצחה טולוז בחוץ את סט. אטיין 1:3 (לטולוז: אקפרו 6, 71, אריבג' 67. לסט. אטיין: דיאברה 82).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully