וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצלו מלינץ'

2.2.2006 / 10:55

עם שלשה של מייסון עם הבאזר התגברה ירושלים על ברי ובריאן לינץ' - 68:69. אדלשטיין מדבר על אופי, אבל מה עם היופי?

שלשה של מייסון עם הבאזר נתן לירושלים ניצחון 68:69 על ברי בבלגיה, במשחק הראשון בשמינית הגמר של היול"ב קאפ.

ברי הבלגית, קבוצה נטולת כישרון יוצא דופן או וירטואוזים, הצליחה בעזרת משחק מסודר והרבה נחישות לעשות את המוות לארז אדלשטיין על הספסל של ירושלים, שנרדמה אחרי שהובילה ב-12 נקודות במהלך הרבע השני. בריאן לינץ', פורוורד בינוני בסך הכל, עשה צחוק מההגנה של אדלשטיין וסיים עם 24 נקודות.

רוג'ר מייסון עלה בחמישייה אחרי פציעה בקרסול ונראה מאוד לא מפוקס בדקות רבות של המשחק (למרות השלשה בסיום), ג'נקינס לקח על עצמו את המשחק ונראה כמו הוראס ההורס של תחילת העונה (למרות 23 נקודותיו), ואפילו מאיר טפירו, שהיה משמעותי מאוד במחצית הראשונה, נחלש בשניה ולא ראה יותר מדי דקות. מריו אוסטין, הכוכב הגדול של ירושלים בניצחון הדחוק באשקלון, נראה כמו צל של עצמו.

גם יום עונשין נוראי לא יכול להוות תירוץ למשחק הנרפה של ירושלים, שקלעה 11 שלשות במשחק. סביר שהאדומים יעברו את ברי הקטנה בגומלין במלחה, אבל היכולת הערב מעידה על נפילה גדולה ביכולת הקבוצתית. ברומא וקאזאן, שאחת מהן תהיה היריבה בשלב הבא, יכולים לנשום לרווחה. לפחות בינתיים.

מהלך המשחק

ארז אדלשטיין פתח בחמישייה עם תמאר סליי ורוג'ר מייסון שהחלים מהפציעה, יחד עם קוז'יקרו, אוסטין וג'נקינס. טפירו ונאור חזרו לספסל.

רבע 1: 16:20 לירושלים.

ירושלים פתחה בהססנות, ההתקפה לא הגיעה למצבי זריקה ראויים, כדורים הוחטאו תחת הסל, ועידו קוז'יקרו צבר שתי עבירות מהירות וירד לספסל. הבלגים לא הצליחו לנצל משחק מסודר כדי לפתוח פער רציני, וכניסתו של טפירו הכניסה מעט סדר למשחק המבולגן של ירושלים. גם ריצת 1:10 לא הספיקה ליותר מיתרון זעיר לאדומים משלשה עם הקרש של מתן נאור, לא מעט בשל משחק פאסיבי של מייסון וג'נקינס.

רבע 2: 36:43 לירושלים.

מייסון וג'נקינס פתחו את הרבע עם שלשה כל אחד, אבל ירושלים לא קלעה מהקו, קוז'יקרו ומרקוביץ' סופסלו עם 3 עבירות כל אחד, ונותרה ביתרון רק בגלל אחוז הקליעה הבלגי שגירד את ה-20. עבירה טכנית למאמן הבלגי כריס פינץ' איפשרה לירושלים לעשות 5 נקודות מהירות עד יתרון 12, אבל כמה פוסט-אפים של האגינס איימו לקזז את ההפרש, ואף היו עושים את זה אם הקשיש היה מצליח לפגוע מהקו. ג'נקינס הגיע ל-18 נקודות למרות אחוזי הקליעה הבינוניים, וירושלים ירדה להפסקה בפלוס 7.


רבע 3: 53:53.

הבלגים ניצלו טעויות של ירושלים כדי לרוץ 3:14 ולעלות ליתרון ארבע כשאוסטין נשמר מצוין על ידי דופונט. טפירו, ששיחק טוב במחצית הראשונה, לא פגע, קוז'יקרו ואוסטין ביצעו עבירות מיותרות וירושלים נראתה תקועה מתמיד. ירושלים לא נראתה אפילו קרובה והירבתה לאבד כדורים, בריאן לינץ' הגיע כבר ל-20 נקודות, ואלמלא חוסר יכולת בצבע היו הבלגים משיגים יותר מ-6 נקודות יתרון. שלשות של מייסון וסליי עצרו בצורת של 8 דקות של ירושלים בדרך לשייוויון.


רבע 4: 68:69 ירושלים.

ירושלים המשיכה את היום השחור שלה מהקו, וברי המשיכה להוביל בקטן למרות יום נורא של כוכבה, ג'וליוס ג'נקינס. שלשה של מתן נאור הפכה את התוצאה ל-2 לזכות ירושלים, אבל אוסטין המשיך לנסות בכח את השלשות שהלכו לו באשקלון, ללא הצלחה. סליי עשה עבירה בלתי ספורטיבית על לינץ' בחצי המגרש הבלגי, וירושלים הלכה על מייסון שזרק שני איירבולים רצופים מחוץ לקשת. במצב של 3 לבלגים החטיא ג'נקינס עוד שלשה, ופחות מדקה לסיום הלך דופונט לקו והעלה לארבע. אוסטין קלע מקרוב אחרי אסיסט של טפירו, קונלאן החטיא שלשה ומייסון קלע שלשה עם הבאזר, שוב אחרי מסירה של טפירו. 68:69 לירושלים.

קלעו לירושלים: הוראס ג'נקינס 23 (6 מ-11 מהקו, 5 איבודים), רוג'ר מייסון 17 (5 מ-14 לשלוש), מריו אוסטין 9 (5 מ-10 מהקו, 9 ריבאונדים), מתן נאור 8, מאיר טפירו ותמאר סליי 5 כ"א, איציק אוחנון 2, עידו קוז'יקרו וארז מרקוביץ' לא קלעו.

הירבו לברי: בריאן לינץ' 24 (11 מ-13 לשתיים, 15 ריבאונדים), רוג'ר האגינס 12, איב דופונט 10, ג'וליוס ג'נקינס 6 (2 מ-8 מהשדה).

"אם ניצחנו זה מראה על אופי"

בסיום המשחק אמר ארז אדלשטיין לאתר הרשמי של ירושלים: "מי שהקל ראש בברי קיבל תשובה. בחצי הראשון שיחקנו נכון, היו החטאות עונשין רבות. ברבע השלישי ברי שלטה בקצב המשחק, אבל אם ניצחנו זה מראה על אופי. אנחנו שמחים לחזור למלחה לאחר סדרה של שישה משחקי חוץ. אני מאמין שעם הקהל הנפלא שלנו ננצח, אבל זה לא יהיה קל".

כוכב הניצחון, רוג'ר מייסון ג'וניור, אמר: "משחק מאוד קשה, לא הופענו לרבע השלישי ולא שיחקנו את הכדורסל שלנו, אולם צריך לזכור שאנחנו רק בחצי הדרך. במלחה יש לנו את האוהדים שלנו. שחקני ברי יבואו משוחררים ויקשו עלינו את המלאכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully