וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטיש בראש

1.2.2006 / 23:15

ארסנל ממשיכה בכושר הנורא, והפעם הפסידה בבית לווסטהאם 3:2. מנצ'סטר יונייטד הפסידה לבלקבורן 4:3, תיקו לצ'לסי וליברפול

ארסנל - ווסטהאם 3:2

ארסנל בתקופה זוועתית. אחרי ההדחה בגביע בידי בולטון וההדחה מגביע הליגה בידי וויגן, הגיע ההפסד הביתי לווסטהאם. רשימת הפצועים של התותחנים למשחק היתה ארוכה מאוד והיא כללה את : לורן, פבריגאס, רייס, אשלי קול ופסקל סיגן. לאור הרשימה הזו ארסן ונגר עלה עם הגנה צעירה מאוד שנכנעה ל-4 התקפות של ווסטהאם.

השער הראשון הגיע בניגוד למתרחש במגרש. בדקה ה-24 נייג'ל ריו קוקר ניצל טעות חמורה של סול קמפבל בשביל לדבור עד השער ולהכניע את יינס להמאן. ארסנל חזרה ללחוץ אבל דווקא בובי זמורה, שנמצא בתקופה מצוינת כבש את השני בבעיטה לחיבורים בדקה ה-31. התותחנים ההמומים הצליחו לחזור למשחק בזכות שער תיירי הנרי לפני המחצית.

ארסנל ישבה על ווסטהאם אבל שוב ספגה שער שטותי, הפעם מרגלי מאתיו אטרינגטון. אלן פארדיו רצה לשמור על התוצאה והכניס את שון ניוטון בדקה ה-65 במקום יוסי בניון. רובר פירס הצליח לכבוש שער ניחומים מאוחר בדקה ה-89. יניב קטן לא נכלל בסגל.









אסטון וילה - צ'לסי 1:1

המיליונרים השלימו היום את הארכת חוזהו של השוער המצוין פטר צ'ך עד 2010. "נגד צ'לסי אי אפשר לשחק לא טוב. אם הם לא יכריעו את המשחק במחצית הראשונה, הם ישלחו 3 שחקנים טריים למגרש ויכריעו אותך במחצית השניה", אמר דייויד אולירי, מנג'ר אסטון וילה לפני המשחק אבל למרות הנבואה הקודרת הצליח אולירי לגרום למוריניו לאבד שתי נקודות נוספות אחרי התיקו הביתי מול צ'רלטון בשבוע שעבר. השער של צ'לסי הגיע בדקה ה-14 כשאריאן רובן המשיך פנימה מסירת רוחב של ויליאם גאלאס, אבל אסטון וילה מצאה את השוויון 13 דקות לסיום מרגלי לוק מור.

בלקבורן - מנצ'סטר יונייטד 3:4

גם ללא שני החלוצים שלה, קרייג בלאמי ופול דיקוב, הצליחה בלקבורן לנצח בבית את פרגוסון. מנצ'סטר הצליחה להתחמק מהשפלה בבלקבורן אחרי שהיתה כבר בפיגור 1:4. גיבור המשחק היה דייויד בנטלי שכבש שלושער בדקות 37, 41, ו-56. לואיס סאהה צימק בדקה ה-31 אבל לוקאס ניל כבש את השלישי לפני המחצית בפנדל אחרי נגיעת יד ברחבה של ווס בראון. רוד ואן ניסטלרוי הצליח לצמק בשני שערים תוך 4 דקות (63 ו-67), אבל עד הסיום לא הצליחה יונייטד לשנות את התוצאה.

ליברפול - ברמינגהאם 1:1

ליברפול התבשרה השבוע כי היא הולכת לפגוש בסיבוב החמישי של הגביע את מנצ'סטר יונייטד, אבל לפני זה היתה צריכה לסגור חשבון עם ברמינגהאם. רובי פאולר, הילד האובד, חזר לסגל ליברפול וערך בכורה חוזרת ונרגשת. סטיבן ג'רארד מצא את הרשת בדקה ה-62 אבל צ'אבי אלונסו כבש שער עצמי אומלל שתי דקות לסיום.

משחקים נוספים:

פורטסמות - בולטון 1:1

פומפי קטעה 3 הפסדים רצופים בתיקו ביתי מול בולטון, שעלתה ליתרון בדקה ה-69 מרגלי פדיגה. קאראדאס השווה את התוצאה 5 דקות לסיום. קשר נבחרת ארגנטינה, ד'אלסנדרו, שעבר השבוע לפורטסמות' מוולפסבורג ערך הופעת בכורה בהרכב. טל בן חיים שיחק 90 דקות.

מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 0:3

הסיטיזנס התעללו בניוקאסל המתפרקת. אלסרט ריארה מצא את הרשת כבר בדקה ה-14 ואנדי קול כבש בנגיחה בדקה ה-38. דאריוס ואסל השלים את התוצאה בדקה ה-62.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully