וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנולד לא יקבל אזרחות העונה

שגיא ניר

1.2.2006 / 17:40

משרד הפנים החליט להעניק לשחקן אזרחות רק ב-1 ביוני, ולא כעת. גם ג'רון רוברטס יזכה באזרחות באותו תאריך: "זו הרגשה נפלאה"

משרד הפנים הודיע היום (רביעי) כי החליט להעניק אזרחות ישראלית לג'יימי ארנולד וג'רון רוברטס. עם זאת, השניים יזכו בתעודה הכחולה רק ב-1 ביוני. משמעות ההחלטה: שהשניים לא יוכלו להירשם כישראלים, וימשיכו לשחק כזרים בקבוצותיהם עד העונה הבאה.

בעקבות עשרות הספקולציות שנידונו בתקשורת בשבוע האחרון, השתדלו במשרד הפנים להודיע לכל אחד מהמשחקנים על ההחלטה באופן אישי, טרם פירסומה ברבים. סבין חדד, דוברת מינהל האוכלוסין שקיבל את ההחלטה, סיפרה כי המלצת סגנית שר הפנים, רוחמה אברהם, לגבי ארנולד, היתה משמעותית בשיקוליו של מנהל מנהל האוכלוסין, ששי קציר, בהענקת האזרחות לשחקן מכבי תל אביב. עם זאת, הדגישה חדד כי "להחלטה להעניק אזרחות לרוברטס אין קשר להחלטה לגבי ארנולד. מדובר בשתי החלטות נפרדות".

עוד הודיע משרד הפנים, כי האזרחות מותנית בחתימה של שני השחקנים על מסמך בו הם מתחייבים "להמשיך לתרום לספורט בישראל", כלומר היענות לזימון עתידי לנבחרת, אם יגיע כזה. החלטה זו באה בעקבות פרשת דייוויד בלות'נטל, שסירב בזמנו לבקשה להצטרף לסגל הנבחרת, וזכה לביקורת נוקבת מצד מאמן הנבחרת, צביקה שרף.

ארנולד יזכה בימים הקרובים לתעודה של תושב ארעי, לה הוא זכאי מתוקף חידוש תהליך אזרחותו מלפני חודש. רוברטס, שהחל בתהליך מזה למעלה משנה, כבר מחזיק ברשותו תעודה כזו.

ג'רון רוברטס שמח למשמע הידיעה, ואמר: "זו הרגשה נפלאה, אחד הימים הנפלאים בחיי. אני רוצה להודות לרוחמה אברהם וצוות משרד הפנים על שעמדו בהבטחה שנתנו לי. לא איכפת לי לחכות עד יוני, אני שמח שזה מגיע".

ליאורה רוברטס, אשתו של ג'רון, אמרה: "מדינת ישראל הוכיחה כי היא דואגת לאזרחיה. אני מרגישה שלמות, עכשיו אוכל להקים משפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully