וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שארפ: "הליטאים ברשימת החיסול שלנו"

1.2.2006 / 9:57

קפטן מכבי ת"א התבדח לפני היציאה לוילנה: "גם וויצ'יץ' נמצא שם, מכיוון שלא הגיע למילאנו". ארנולד: "לא הבנתי מה קרה בברית"

מכבי ת"א יצאה הבוקר (רביעי) לליטא כדי להתמודד מול ריטאס וילנה במחזור ה-13 בבית ב' ביורוליג. ניקולה וויצ'יץ, שלא שיחק בשבוע שעבר בתבוסה לארמאני מילאנו, יצא הפעם עם הקבוצה ואמור להיות כשיר למשחק.

כזכור, במשחק הקודם מול ריטאס ביד אליהו הפתיעה מחזיקת היול"ב קאפ את אלופת אירופה כשגברה עליה 86:92. הליטאים הפגינו יכולת מצוינת לאורך תקופה לא קצרה ואף הובילו את הבית, אך לאחר שהפסידו את שלושת משחקיהם האחרונים במפעל, הם ירדו למקום הרביעי עם מאזן 5:7, ניצחון אחד פחות מלמכבי ת"א.

ניקולה וויצ'יץ שהחלים ממחלתו אמר: "אני מרגיש טוב. אני לא יודע אם אני ב-100 אחוז כי שבוע שלם שלא יצאתי מהמיטה ועשיתי רק שני אימונים, אבל אני אני מאמין שיהיה בסדר. אני יודע שהחבר'ה רוצים להעניש אותי על זה שלא הייתי בשבוע שעבר. נראה לי שלא משנה אם ננצח או נפסיד, הם ישאירו אותי בשלג".

שני מחזורים לסיום הבית המוקדם, המשחק מול וילנה הוא קרב ישיר על ראשות הבית ולכולם ברור שאם מכבי תפסיד היא עלולה לסיים במקום השלישי. טל בורשטיין התייחס לנושא ואמר: "אין ספק שהמטרה היא לסיים במקום הראשון בבית ולקבל את היריבות היותר נוחות. אם נסיים במקום השלישי או הרביעי זה ייתן לנו הגרלה קשה יותר בהמשך ואנחנו רוצים להימנע מכך".

דרק שארפ כרגיל הזכיר את רצונו לנקום על ההפסד הקודם מול ריטאס, אבל יתכן שגם הסנטר הקרואטי צריך להיזהר: "הם עוד אחת מהקבוצות שנמצאות ברשימת החיסול שלנו. מצד שני גם ניקולה נמצא שם כי הוא לא הגיע למילאנו..."

ג'יימי ארנולד, שרק אתמול חגג את ברית המילה של בנו, אמר: "לא כל כך הבנתי מה קרה בברית, רק היום חזר לי הצבע לפנים". הפורוורד אמור לקבל היום תשובה לגבי קבלת האזרחות: "אני לא מעורב בכל התהליכים, אני שומע על כך בעיקר מכם. כמובן שאם אקבל אזרחות ישראלית אני מתכנן לשחק בנבחרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully