וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הצמרת בורחת להוד השרון

31.1.2006 / 22:36

שחקניו של ישראל חילו הובסו 3:0 על ידי מכבי ת"א. ניצחון קשה 2:3 לכפ"ס על רמה"ש. וגם: פירוט חצאי גמר הגביע לגברים ולנשים

ערב מרתק במחזור ה-16 של ליגת העל בכדורעף, שבמרכזו עמדה ההתנתקות של מכבי הוד השרון מחבורת הצמרת והניצחון הקשה של הפועל כפר סבא על רמת השרון.

הוד השרון שיחקה מול מכבי ת"א ונכנעה ללא תנאי - 3:0. היא ראתה גם את חצור אשדוד, לה היה מספר נקודות זהה לזה של הוד השרון ערב המחזור, מנצחת את הפועל מטה אשר 0:3 ומתבססת לבד במקום הרביעי.

אבל הדראמה הגדולה של הערב נרשמה במשחק בין רמת השרון להפועל כפר סבא, שם מתחו המקומיים את הכפר סבאים. רמת השרון יכלה לעשות סנסציה ואגב כך להיפרד מהפועל המעפיל שצמודה אליה, אבל הפסידה במערכה החמישית 15:13 ו-3:2 בסך המערכות. הכפר סבאים ממשיכים להיות צמודים בקרב על המקום השני למכבי ת"א עם אותו מספר נקודות.

הפתעה מסוימת נרשמה במשחק בין הדאבליסטית, עירוני קרית אתא, להפועל בקעת בית שאן, כשהקבוצה מהתחתית, שצברה עד כה שלוש מערכות בלבד העונה, גנבה לקרית אתא מערכה אבל נוצחה 3:1. ארזים רעננה ניצלה את ההפסד של רמת השרון וניצחה במשחק חוץ את הפועל המעפיל - 0:3.

שני משחקי חצי גמר גביע המדינה לנשים ייערכו ביום רביעי. במשחק הראשון יתמודדו קרית אתא עם רעננה ובשני נווה שאנן עם חדרה.

ביום חמישי הבא ייערכו משחקי חצי הגמר לגברים. קרית אתא תנסה לשמור על התואר כשתפגוש את ארזים רעננה, והמפגש השני יהיה מסקרן במיוחד, כשמכבי ת"א תתמודד עם הפועל כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully