וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בונים קבוצה לעונה הבאה"

איציק גניש, הארץ בשיתוף

1.2.2006 / 8:02

גיאורגי דמיטרדזה כבר נחת ואלווין בג'ירי בדרך כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום במכבי ת"א. שחקנים בקבוצה התלוננו על עייפות

"לא רציתי שחקנים שאני לא מכיר". כך אמר טון קאנן, מאמן מכבי ת"א, לאתר הרשמי של הקבוצה לקראת הגעתם של גיאורגי דמיטרדזה ואלווין בג'ירי, שמשחקים באקסית של יצחק שום, קבוצת אלניה ולדיקווקאז הרוסית, ויגיעו לישראל על מנת לחזק את מכבי ת"א.

דמיטרדזה הוא חלוץ גרוזיני בן 29, ושיחק עבור קאנן בדונייצק, ובג'ירי הוא קשר אחורי בן 25. דמיטרדזה נחת בלילה, בג'ירי ינחת הבוקר והשניים יעברו בדיקות רפואיות. במידה ויימצאו כשירים, יחתמו בקבוצה. את השלמת העסקה יש לסיים לפני תום מועד ההעברות ביום חמישי הקרוב, ה-2 לפברואר. עם החתמת שני השחקנים תשלים למעשה הקבוצה את סגל השחקנים לעונה זו.

קאנן אמר לניר איסקוב מוואלה! ספורט: "ביום רביעי נחתום על החוזים איתם, ואז אהיה מרוצה. אלו שני השחקנים שרציתי. מה שאנשים אומרים על כך שמכבי לכאורה 'סיימה את העונה', לא מעניין אותי. בונים קבוצה גם לעונה הבאה, ולא רק לנוכחית. שחקנים יכולים לבוא גם באמצע העונה ולא רק בתחילתה. הרגשתי שהחיזוק הזה הוא מה שהכרחי לקבוצה, כי אנחנו צריכים משהו מעבר לחומר השחקנים הנוכחי. אני מאוד מרוצה במכבי ת"א, האנשים מאוד נחמדים, ואם יציעו לי להמשיך גם בעונה הבאה, אסכים".

שירלי בר דיין מאתר ספורט 5 מוסיפה: סוכנם של השניים, דימיטרי סליוק, שהוא פטרונו של קאנן, לא יגיע לארץ. כך יווצר מצב אבסורדי שבו מי שינהל את המו"מ מטעמם של השחקנים מול מכבי הוא קאנן עצמו.

חלק מהשחקנים שפתחו אתמול בניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו, ושיחקו יומיים קודם לכן במשחק הליגה מול סכנין, התלוננו בסיום על עייפות קשה. השחקנים שפתחו גם אתמול וגם ביום ראשון הם: יובל שפונגין, סאלם אבו סיאם, כריסטיאן גונזאלס, ליאור ז'אן, ארז מסיקה ולירן כהן. חלקם העביר בסיום המשחק ביקורת על העובדה שנאלצו לשחק שני משחקים ביומיים, מאחר שמדובר בעומס קשה לטענתם.

בזכות הניצחון העפילה הקבוצה לשלב חצי גמר גביע הטוטו. אבי נמני הזמין לארוחת גיבוש הערב את כל הקבוצה במסעדת פאפאגיו שבבעלותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully