וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי סטרייט מהגליל לגבעה

שגיא ניר

31.1.2006 / 13:41

מסעות הזרים בארץ הקודש נמשכות, עם הגארד הגלילי שיצטרף לגינזבורג בגבעת שמואל. "לא רצינו להיכנס לעוד הרפתקאות"

אם חשבתם שרכבת הזרים מאטה, טעיתם. מכבי גבעת שמואל צרפה את ג'יי סטרייט, הגארד של הפועל גליל עליון שיהיה הזר הרביעי של הקבוצה, בכפוף לשינויים נוספים כמובן.

סטרייט, שפתח את העונה בגליל בצורה מוצלחת, אם כי לא ממש יציבה, נפגע מהגעתו של הבולגרי יורדאן בוזוב שתפס מקום משמעותי ברוטציה של אורן עמיאל. בגליל ילכו עכשיו ככל הנראה על שחקן זר בעמדות 2-3, כאשר את עמדות הגארד הבכירות יאיישו יוגב אוחיון ובוזוב.

גבעת שמואל, מחליפת הזרים המצטיינת של העונה הנוכחית, היא הבית החדש של סטרייט. "חיפשנו קומבו-גארד, והעדפנו שחקן שמשחק בארץ ואנחנו יודעים מה הוא יכול לתת. לא רצינו להיכנס לעוד הרפתקאות", אומר ננו גינזבורג, מאמן הגבעה. על השילוב הצפוי לסטרייט עם טימי באוארס, שחקן בעמדה דומה לשלו, ויובל נעימי הפורח, אמר גינזבורג: "הם יכולים לשחק שלושתם יחד. כל קבוצה צריכה שיהיו לה 3-4 שחקנים בעמדות הגארד, ולנו יש גם את אורן אהרוני".

בגבעה עדיין לא בטוחים לגבי מעמדם של שני שחקני הפנים, קני וויטהאד ו-ווין וואלאס. גינזבורג: "וויטהאד הוא לא כוכב גדול, אבל בכל מקרה שני המשחקים מול מכבי וירושלים הם לא מדד אמיתי ליכולת. אנחנו לא מתכוונים לשנות בזמן הקרוב, כדי לנסות ולייצב את הקבוצה". הגבעה, המדורגת אחרונה בליגה עם ניצחון בודד, בהחלט זקוקה לקצת שקט כדי לנסות ולצאת מהמצב בו היא נמצאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully