וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסל של קארל מלון יוצב ביוטה, גופייתו תיתלה

31.1.2006 / 12:57

הג'אז יעשו לפורוורד כבוד ב-23 במרץ. קובי טוען כי אינו מתכוון לשבור את השיא של צ'יימברליין, וג'יי אר סמית' בדרך החוצה מההורנטס

היוטה ג'אז יתלו את הגופיה מספר 32 של קארל מלון בתקרת האולם בסולט לייק סיטי ב-23 במרץ. בהזדמנות חגיגית זו גם תחשוף הקבוצה פסל מברונזה של הקלע המוביל שלה בכל הזמנים. הפסל של מי שזכה פעמיים בתואר ה-MVP יוצב מחוץ לאולם ליד פסל אחר שכבר נמצא שם, של מיסטר ג'ון סטוקטון, החלק השני בצמד הפיק אנד רול הגדול אי פעם.

מלון, ששיחק 18 מתוך 19 עונותיו ביוטה, יהיה האדם השביעי שזוכה לכבוד לראות את גופיתו תלויה על ידי הג'אז, והראשון מאז שהחלק השני בצמד האגדי ראה את מספר 12 שלו עולה אל על.

מלון קלע 36,928 נקודות ב-18 עונות ביוטה ואחת בלייקרס וממוקם שני בכל הזמנים ברשימת קלעי הליגה אחרי קארים עבדול ג'באר ולפני מייקל ג'ורדן ו-ווילט צ'יימברליין. ביוטה הוא הגיע פעמיים לגמר והפסיד לאותו ג'ורדן ולבולס, וב-2004 נפצע לפני הגמר מול הפיסטונס, ובקושי הצליח לשחק בהפסד 4:1. בפברואר שעבר הודיע על פרישה.

חדשות נוספות מהליגה:

* "האמת, אני קצת נבוך מכל ההמולה סביבי", אמר קובי בריאנט בהתייחסו ל-81 הנקודות שקלע בשבוע שעבר מול טורונטו. "מצד שני, אני שמח על הבאז סביב העיקר והמועדון". לקובי יש ממוצע עונתי של 35.9 נקודות, אך לטענתו היה מעדיף לקלוע פחות ולמסור יותר. "25 ו-10 אסיסטים זה משהו שהייתי רוצה להשיג, כי ככה כולם נכנסים למשחק", הסביר וסיים בהתיחסות לשיא 100 הנקודות של ווילט צ'יימברליין, "אני אפילו לא חושב על זה. זה קרה פעם אחת, ואני לא ווילט".

* ג'יי אר סמית', שחקן השנה השנייה של הניו אורלינס הורנטס, שנבחר על ידם 18 בדראפט של 2004, הוא שם חם בשמועות על טרייד שלקראת הדד-ליין של ה-23 בפברואר. הגארד, שהבטיח רבות בשנה שעברה, מאכזב קשות עם ממוצע של 9 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully