וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוק הרוסי יוצא לדרך

30.1.2006 / 20:56

מנהלת הליגה וארגון השחקנים סיכמו על החתמת זרים ללא הגבלה בעונה הבאה, כשרק 3 יהיו על הפרקט. נקבע מיקום המשתתפת ביול"ב

מנהלת ליגת העל בכדורסל, ובראשם, היו"ר אבנר קופל, יו"ר מכבי ת"א שמעון מזרחי ומנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס, חתמה היום (שני) על הסכם שיתוף פעולה עם ארגון שחקני הכדורסל בישראל. ההסכם יהיה בתוקף עד לסיום עונת 2006/07.

להלן עיקרי ההסכם:

בעונת המשחקים הנוכחית רשאית כל קבוצה לרשום באיגוד הכדורסל מספר בלתי מוגבל של שחקנים בעלי נתינות זרה, אבל בטופס המשחק יוכלו להירשם ולשחק אך ורק ארבעה כאלה.

בעונת 2006/07 יותר רישום שחקנים בעלי נתינות זרה באיגוד ובטופס המשחק ללא הגבלה ובלבד שעל הפרקט לא יהיו יותר משלושה שחקנים בעלי נתינות זרה בכל זמן נתון של המשחק.

במהלך העונה הנוכחית ובעונה הבאה יבוצע ניתוח סטטיסטי של מספר הדקות בהם משחקים שחקנים ישראלים בכל קבוצה. בסיום העונה ייקבע האחוז הממוצע של שיתוף שחקנים ישראלים בכלל הליגה. קבוצה שעל פי הניתוח הסטטיסטי תשתף שחקנים ישראלים מעל הממוצע בכלל הליגה תפוצה כספית. על כל אחוז מעל הממוצע, תקבל הקבוצה סכום של 2800 שקלים. אם למשל יוכח שבממוצע משחקים הישראלים 30 אחוז מדקות המשחק ויוכח שבקבוצה מסוימת שותפו הישראלים ב-40 אחוז מדקות המשחק, תקבל הקבוצה מענק של 28,000 שקלים.

במסגרת ההסכם התחייבה המנהלת לתרום לקרן לעידוד השחקן הישראלי, ע"ש יהושע רוזין, סכום של 145 אלף שקלים. המנהלת תשתתף במימון פעילות ארגון השחקנים ותעביר לארגון סכום של 155 אלף שקלים. המנהלת בשם הקבוצות הסכימה להפריש עבור השחקנים כספים לקרנות פנסיה או ביטוח מנהלים וקרנות השתלמות, בהתאם לבקשת כל שחקן.

ארגון השחקנים וההסתדרות התחייבו שלא להגיש כל תביעה בנושא הקלות המס שיש על שכרם של שחקנים בעלי נתינות זרה. ההתחייבות בכתב ניתנה גם על ידי חבר הכנסת עמיר פרץ. המנהלת וארגון השחקנים הסכימו לפעול יחד למען הפחתת המיסוי על שכרם של שחקנים ישראלים והשוואתו לשחקנים בעלי נתינות זרה.

המנהלת וארגון השחקנים הסכימו כי בכל מקרה של מחלוקת כספית בין שחקן לקבוצתו, יתקיים תחילה הליך של גישור חובה, לפני פנייה לערכאות אחרות, כאשר המגשרים ימונו בהסכמת שני הצדדים.

מי תהיה ביול"ב קאפ?

בישיבת דירקטוריון מנהלת ליגת העל הוחלט גם כי נציגת ישראל ליול"ב קאפ בעונה הבאה תיקבע על פי הדרוג בליגת העל בתום העונה הנוכחית לאחר משחקי הפיינל פור, כך שהקבוצה שתסיים בדרוג הגבוה ביותר, היא זו שתייצג את ישראל במפעל השני בחשיבותו באירופה. ראשי המנהלת יפעלו אצל ראשי יול"ב בניסיון לקבוע כי בעונה הבאה יהיו לישראל שתי נציגות במפעל.

חשוב לציין המקום ביורוליג שמור, בכל מקרה, למכבי תל אביב לה הסכם נפרד עם היורוליג.

עוד הוחלט כי בישיבה הבאה של המנהלת ולאחר קבלת חוות דעת מאיגוד הכדורסל, ידורגו שאר המפעלים האירופים לפי סדר חשיבותם והקבוצות הישראליות שיוכלו להשתתף במפעלים האלה יקבעו גם הן על פי הדרוג בליגה בתום עונת המשחקים הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully