וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט פארב: הסוף?

30.1.2006 / 20:22

הקוורטרבק של הפאקרס טוען שנכון לעכשיו, הוא לא חוזר בעונה הבאה. סיאטל ופיטסבורג הגיעו מלאות תקוות לדטרויט

"הייתי אומר שכרגע נראה שלא אחזור". כך אמר ברט פארב, הקוורטרבק האגדי של הגרין ביי פאקרס. פארב אמר שאין לו החלטה סופית שהתגבשה בעניין, אבל לו הייתה ההחלטה צריכה ליפול ממש עכשיו - הוא היה פורש.

"אני בכושר משחק ואני אוהב את המשחק. אני יכול לשחק", אמר פארב, "אבל כרגע העניין מורכב, הרבה יותר משחשבתי. לפעמים אני אומר לעצמי 'אל תפרוש, אל תהיה מטומטם' ובפעמים אחרות אני חושב 'האם הייתי רוצה את הכדור בידיים שלי בשתי הדקות האחרונות? לא'". פארב נפגש עם המאמן החדש, מייק מקארת'י, ואמר כי היה ישיר וישר בשיחתם.

סופרבול עכשיו: הסיאטל סיהוקס והפיטסבורג סטילרס הגיעו לדטרויט, שם ישחקו ביום ראשון בסופרבול ה-40. כולם כמובן שידרו עסקים כרגיל. "נעבוד לפי לוח הזמנים המתוכנן", אמר מאמן סיאטל, מייק הולמגרן, שעות אחדות אחרי הנחיתה, "אנחנו תמיד נחים ביום שלישי ונעשה זאת גם הפעם".

ובפיטסבורג שיחת היום היא חזרתו הביתה של ג'רום בטיס לעיר הולדתו. בטיס שיחק בדטרויט רק פעם אחת - בחג ההודיה של 1997, במשחק המפורסם בה השופט קרא לא נכון את הטלת המטבע, והעניק כדור בהארכה לדטרויט שניצחה, הגם שהכדור היה צריך להיות של בטיס ופיטסבורג.

לבטיס קוראים בדטרויט "רוני". "כך אני קוראת לו", אמרה אימו, "וזה שמו כאן. בטיס הזמין חברי ילדות לצפות במשחק, ומחר (שלישי) יינתן לו מפתח העיר דטרויט. אחרי הפרישה הוא חושב לחזור לעיר. "אני מקווה שכך יעשה", אמרה האם גלאדיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully