וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון בריטי עשוי להשקיע בג'ודו הישראלי

30.1.2006 / 19:33

משלחת של איגוד הג'ודו, שכללה את אריק זאבי, נפגשה עם אנשי קרן JNF הבריטית המעוניינת להשקיע בתשתית הג'ודו בישראל

ראשי איגוד הג'ודו בישראל נפגשו בשבוע שעבר בלונדון עם ראשי קרן JNF בריטניה, ובחנו דרכים לשיתוף פעולה וקידום מטרות משותפות בישראל. בין השאר, דנו בפיתוח תשתית ומרכזים של אומנויות לחימה בדגש על עיירות הפיתוח בדרום הארץ, והשקעה בנבחרות הצעירות לקראת המשחקים האולימפיים שיערכו בלונדון 2012.

בפגישה השתתפו אדי קואז, יו"ר האיגוד הג'ודו בישראל המכהן גם כדירקטור באיגוד הג'ודו האירופאי, מנכ"ל איגוד הג'ודו, מנהל הנבחרת והמדליסט האולימפי אריק זאבי. אנשי איגוד הג'ודו נפגשו עם בכירים מארגון קרן JNF בריטניה בראשות מר סיימון וינטרס, מנכ"ל הארגון.

אדי קואז: "מצאנו אוזן קשבת ואדם שרוצה לעזור לאיגוד הג'ודו בישראל. הפגישה הייתה ידידותית והתרשמנו מהנחישות של ראשי הארגון והרצון שלהם שכל פני שיושקע על ידם יגיע למטרתו בצורה ישירה ולא ייעצר בבירוקרטיה".

במהלך הפגישה סיפר המדליסט האולימפי אריק זאבי לראשי קרן JNF בריטניה על החוויה האולימפית שלו כיהודי וישראלי שייצג את מדינת ישראל באולימפיאדת אתונה 2004. בכירי קרן JNF בריטניה התרגשו מדבריו של זאבי והציעו לו לחזור ולהרצות בפני פורום אנשי עסקים יהודים בלונדון.

בסיום הפגישה סוכם כי ראשי איגוד הג'ודו בישראל יציגו תכנית לפיתוח תשתית הענף ופעילותו עד 2012 בפני ראשי קרן JNF בריטניה בדגש על פיתוח תשתית בדרום הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully