וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "בית"ר אינה ברירת מחדל או עיר מקלט"

31.1.2006 / 6:07

גל אלברמן הוצג כשחקן בית"ר ירושלים, אך לא פסל אפשרויות עתידיות: "אני מאמין שאוכל להתקדם כאן, אך לא מיציתי את עצמי באירופה"

בית"ר ירושלים הציגה היום (שני) את שחקן הרכש הישראלי המרשים ביותר שלה בתקופת ארקדי גאידמק - גל אלברמן.

הקשר, שהגיע מטנריפה היישר לעשרות אוהדי בית"ר שחיכו לו בנתב"ג, התייחס במסיבת העיתונאים לחזרתו לארץ כשאמר לאתר ביתר.נט: "אין ספק שלא חשבתי שאחזור לארץ אחרי שישה חודשים, אבל לאור הסיטואציה שנוצרה החלטתי שזה הדבר הכי נכון כרגע".

"אולי אנשים יחשבו שזה כישלון אישי שלי או הרמת ידיים, אבל אני לא חושב ככה. זה משהו שיכול רק לקדם אותי בקריירה - בעיקר לאור ההתפתחויות בבית"ר ובכדורגל בארץ", אמר אלברמן.

כששנשאל לגבי הקריירה האירופית העתידית שלו, השיב: "חיכיתי לשאלות האלו. אני לא אוהב לדבר על העתיד. כרגע כל כולי נתון לבית"ר ירושלים. אני לא מתכוון לדבר על העתיד אבל לא מיציתי את עצמי באירופה. בכל מקרה, אני לא מתעסק עם זה עכשיו". אלברמן הוסיף: "לא רציתי להיות באירופה רק כדי להגיד שאני שם. בית"ר זה לא ברירת מחדל או עיר מקלט ולא מעניין אותי מה יגידו".

אלברמן לא הסכים להתייחס לשאלות לגבי שכרו, ואמר: "אני לא רוצה לדבר על פרטי החוזה שלי, אבל מעבר לסכומים בית"ר הראתה נכונות גדולה להביא אותי - לכן השתכנעתי לבוא. אני מאמין שאוכל להתקדם כאן. הצעה קונקרטית היתה לי רק מבית"ר. יש לי היכרות טובה עם הרבה שחקנים בבית"ר ולא תהיה בעיה להתאקלם", אמר.

על השאלה האם לואיס פרננדז ראה אותו משחק, אמר אלברמן: "הוא לא ראה אותי משחק, אלא רק בקלטות. דיברתי איתו אתמול בלילה ואמרתי לו שזה יהיה לי כבוד גדול לעבוד איתו".

בסיום מסיבת העיתונאים אמר גל אלברמן לביתר.נט: "את משחק הבכורה שלי ערכתי בטדי מול בית"ר ירושלים, כבשתי באותו משחק צמד וזכיתי למחיאות כפיים מהאוהדים. אותו רגע זכור לי לטובה עד היום, וכשהשם של בית"ר עלה כאופציה ישר עלה לי לראש הרגע הזה. אמנם שיחקתי בארץ במכבי פ"ת שלה אין הרבה אוהדים, אבל בחצי שנה האחרונה הספקתי לשחק מול הקהל של טנריפה וחוויתי קצת מה זה לשחק מול קהל גדול. אני מקווה שהחיבור שלי עם בית"ר והקהל יהיה טוב, סה"כ חתמתי לתקופה לא קצרה ובית"ר הולכת להיות הבית שלי בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully