וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד מחליפה מאמנים

30.1.2006 / 18:52

מלאגה וסוסיאדד פיטרו מאמנים, האחרונה שאלה שני שחקנים. סולארי בדרך לאספניול, לה קורוניה לא מוכנה לשחק 46 דקות בולנסיה

ריאל סוסיאדד פיטרה את מאמנה, חוסה מארי אמורורטו. סוסיאדד ניצחה רק באחד מ-12 משחקיה האחרונים, וההפסד האחרון 3:1 לאלאבס גרם גם להנהלה להבין שהשינוי חייב לבוא, ומהר. מהמקום ה-15 ועם 4 נקודות מעל הקו האדום, תחפש הקבוצה מאמן אחר. בינתיים, צירפה סוסיאדד בהשאלה את מרק גונזאלס מליברפול וג'ון ויאפרה מפורטמות.

גם מלאגה פיטרה את מאמנה, אנטוניו טאפיה. הקבוצה, המדורגת אחרונה בליגה, מינתה תחתיו את המנכ"ל מנואל רויז היירו. היירו, אחיו של פרננדו היירו, הקפטן המיתולוגי של ריאל מדריד, יעבוד בצוותא עם קרלוס אניון שישמש כעוזרו.

סנטיאגו סולארי חוזר לספרד. הקשר הארגנטיני, שהגיע בעונה שעברה לאינטר אחרי תקופה ארוכה בריאל מדריד, יצטרף לאספניול בהשאלה עד תום העונה בעסקה הקרובה לסיכום.

דפורטיבו לה קורוניה, שמשחק הגביע שלה בולנסיה הופסק בדקה ה-44, לאחר שחפץ שהושלך מהיציע פגע בקוון והביא לפיצוץ המשחק, הגישה בקשה לדחיית המשך המשחק עד לאחר בירור המקרה בועדת המשמעת. ההתאחדות הספרדית קבעה, כזכור, כי המשחק ישוחק מהדקה ה-44 במצב של 0:1 לולנסיה, ללא קהל. לה קורוניה, שדרשה תחילה ניצחון טכני, דוקשת כעת כי הדקות הנותרות ישוחקו במגרש נייטרלי וללא קהל, כאשר ההוצאות יהיו כולן על ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully