וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד'אלסנדרו סיכם בפורטסמות'

31.1.2006 / 14:48

הקשר הארגנטינאי עוזב את וולפסבורג לטובת הפרמיירליג והכסף של סשה גאידמק. "זאת הזדמנות מצוינת". די קאניו שוקל לחזור לאנגליה

קשר נבחרת ארגנטינה, ד'אלסנדרו, סיכם את תנאיו בפורטסמות' ויעבור למועדון האנגלי בהשאלה עד סיום העונה. פורטסמות' גברה על מספר מועדונים באירופה, כמו על ריבר פלייט, במאבקה על השחקן שלא זכה העונה לדקות משחק רבות בוולפסבורג.

"אני מאוד נרגש", אמר השחקן. "אני מאוד שמח לדעת שרוצים אותי באנגליה ולשחק בפורטסמות' זאת הזדמנות מצוינת. אני יודע שהארי רדנאפ בן אדם נהדר ואני מצפה כבר להתחיל לעבוד תחתיו". ד'אלסנדרו הוא החתמה נוספת בשרשרת החתמות של המועדון מאז הגיע לעיר הדרומית סאשה גאידמק, בנו של ארקדי.

שני שחקנים נוספים שמצטרפים לפומפי במטרה להצילה מירידה הם קשר סרביה הורג'ן קורומן מקריסטל פאלאס ו-ווין ראוטלדג' מטוטנהאם (בהשאלה).

קאמבק קיד?

* פאולו די קאניו טוען כי יש סיכוי שיחזור לאנגליה כשחוזהו יפוג בתום העונה. כזכור, הקשר בן ה-37 של לאציו לא מרוצה מהעובדה שהמועדון הרומאי לא הגן עליו ביתר נמרצות לאור ההשעיות והקנסות שספג לאחר שהצדיע במועל יד, והוא לא פוסל שיבה לאי הבריטי. די קאניו כיכב במשך שמונה עונות בפרמיירליג (שפילד וונסדי, ווסטהאם, צ'רלטון). "הרעיון הוא לסיים את הקריירה בלאציו", אמר, "אבל זה לא תלוי רק בי".

* בולטון החתימה את הקשר הספרדי אוסקר פרז, ששוחרר מקורדובה מהליגה הספרדית השלישית.

* מנצ'סטר סיטי החתימה את מת'יו מילס מסאות'המפטון. הבלם, שמשחק בנבחרת אנגליה הצעירה, חתם על חוזה לשלוש וחצי שנים. שחקן נוסף שמצטרף לסיטי אוף מנצ'סטר הוא היווני גאורגיוס סמאראס בן ה-20, שמגיע מהינרנביין ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully