וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני קונגו מאיימים לא להופיע לרבע גמר אליפות אפריקה

30.1.2006 / 21:00

אם לא ישולמו להם מענקי העליה לפני המשחק. נשיא דרום אפריקה נכנס בנבחרתו שהפסידה גם לזמביה, גינאה ניצחה 0:3 את תוניסיה

בית 3 באליפות אפריקה הגיע הערב (שני) לסיומו, עם שני משחקים לפרוטוקול בלבד. ניבחרת גינאה העפילה לרבע הגמר במאזן מושלם אחרי 0:3 על העולה השניה, תוניסיה. בנגורה (16) פיינדונו (70) ודיווארה (90) כבשו למנצחת, מרדסי הורחק (83) בשורות תוניסיה.

בקרב בין שתי המאוכזבות של הבית ניצחה זמביה את דרום אפריקה 0:1. שער של קטונגו רבע שעה לסיום שלח את דרום אפריקה מאוכזבת, כשאחרי שנכשלה בניסיון להעפיל למונדיאל היא חוזרת ממצרים ללא נקודה אחת לרפואה.

נשיא דרום אפריקה, טאבו מ'בקי, לא אהב את הופעת נבחרתו באליפות. "הם לא התאמצו לייצג את המדינה כמדינה מנצחת", אמר מ'בקי בנאום בארצו. "אנחנו לא יכולים להיות אומה מפסידה כמו שהנבחרת הציגה במשחקים".

דרום אפריקה, שתארח את המונדיאל ב-2010, הפסידה לגינאה וטוניסה ואיבדה את הסיכוי להעפיל לרבע הגמר, כשהערב הגיע גם ההפסד לזמביה. גם העיתונים בדרום אפריקה לא חסכו ביקורת מהנבחרת שנכשלה גם בנסיונה להעפיל למונדיאל 2006.

שחקני קונגו רוצים כסף

שחקני קונגו מאיימים לא להופיע למשחק רבע הגמר מול מצרים אם ההתאחדות לא תשלם להם את מענקי העליה.

"אם הם לא יקבלו כסף הם לא ישחקו", אמר מאמן קונגו, קלוד לרואה. "זה עניין בטוח, לא יהיה רבע גמר אפילו אם יופעל עליהם כל הלחץ שבעולם".

קונגו איימה בתחילה לא לשחק את משחק הפתיחה שלה, אבל שחקניה הסכימו לדחות את האיום. "לא מדובר בסחיטה, הצלחתי לסחוב אותם לשחק עד עכשיו אבל אי אפשר להמשיך הלאה. אני מאמין שהכל יפתר היום או מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully