וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וומבלי עשוי לא להיות מוכן לגמר הגביע, הפסד לקרואטיה

30.1.2006 / 13:31

לא בטוח שהאצטדיון המחודש, בו אמורה לשחק גם ישראל, יחנך בגמר הגביע ב-13 במאי. קרואטיה הפסידה לדרום קוריאה 2:0

החברה שבונה את אצטדיון וומבלי החדש הודיע כי על פי הצפי האצטדיון יעמוד ויחנך במשחק גמר הגביע האנגלי, ב-13 במאי 2006. גורמים אחרים טענו כי קיים סיכוי שעבודות השיפוץ לא יסתיימו בזמן.

על פי התכנית המקורית תעביר החברה להתאחדות האנגלית את מפתחות האצטדיון לפרוייקט שעלותו 757 מיליון ליש"ט, בסוף חודש מרץ. ההתאחדות שיריינה לכל צרה שלא תהיה גם את אצטדיון המילניום בקרדיף.

נבחרת ישראל בכדורגל, שהוגרלה לבית 5 במוקדמות יורו 2008 יחד עם נבחרת אנגליה, תהיה אחת הנבחרות הראשונות שישחקו באצטדיון המחודש.

הפסד לקרואטיה

נבחרת קרואטיה, שתשחקמ ול ישראל במוקדמות יורו 2008, הפסידה לדרום קוריאה 0:2 בחצי גמר טורניר קרלסברג המתקיים בהונג קונג. בגמר תפגוש דרום קוריאה את דנמרק, שתשחק מול ישראל במשחק ידידות במרץ ברמת גן.

הקרואטים, שבונים עכשיו נבחרת צעירה לקראת המונדיאל והטורניר הבא, התקשתה לייצר מצבי הבקע והמצטיין בשורותיה היה השוער, אנתוני דידיוליצה.

דים דונג ג'ין כבש את הראשון לדרום קוריאה, שכמו קרואטיה תשחק במונדיאל הקרוב, בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-38, ולי צ'ון סו כבש את השני בדקה ה-49.

המאמן הקרואטי, זלטקו קראנצ'יאר, אמר בסיום: "הנבחרת שלי עדיין לא בכושר, עבדנו בעיקר על כושר גופני ואפשר היה לראות שלרוב השחקנים שלי לא היתה תחושה טובה עם הכדור. שיחקנו טוב 20 דקות אבל אז נעלמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully