וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג טניס: פאר עברה את סמאשנובה

30.1.2006 / 8:58

ירידה חדה של אנה הפכה את פאר לישראלית הבכירה. קלייסטרס במקום הראשון, בגדאטיס עלה ל-27 וחתך בחצי את הדירוג הקודם

לא ששחר פאר הגיעה להישג מדהים באליפות אוסטרליה, אבל צניחה של אנה סמאשנובה בדירוג הפכה אותה לטניסאית הבכירה בין הישראלים. פאר ירדה שני שלבים בדירוג, מ-41 ל-43, אבל סמאשנובה איבדה נקודות בשל ההדחה המוקדמת באליפות אוסטרליה, צנחה שמונה שלבים והתמקמה במקום ה-48, כשהיא מפנה את המושכות לצעירה.

קים קלייסטרס הבלגית ידעה עוד לפני פרישתה מאליפות אוסטרליה שתתפוס את המקום הראשון בעולם. היא נטלה את ההובלה מלינדזי דבנפורט, שירדה למקום השלישי כשביניהן משתלבת אלופת אוסטרליה, אמלי מאורסמו. אבל סביר להניח שקלייסטרס, שתיעדר לפחות חודשיים מהמגרשים, לא תישאר שם לאורך זמן. סרינה וויליאמס, בעבר הלא רחוק בצמרת העולמית, ממשיכה להתדרדר והתרסקותה באליפות אוסטרליה הורידה אותה למקום ה-39 בעולם, צניחה של 24 שלבים. מריה שראפובה נותרה במקום הרביעי. מרטינה הינגיס השווייצרית, שעשתה קאמבק יפה במלבורן, מדורגת כרגע במקום ה-117 אבל מומלץ לעקוב אחריה.

בין הגברים עשה, כמובן, מרקוס בגדאטיס את הקפיצה הגדולה. בגדאטיס היה ממוקם עד לשבוע שעבר במקום ה-54 וקיצץ את הדירוג בחצי, כשהוא מגיע למקום ה-27. גם ניקולאס קיפר, שהיה מדורג 25, חתך את הדירוג והתייצב על מקום 12 ומראט סאפין הרוסי, שבשנה שעברה זכה באליפות אוסטרליה, היה הסרינה של הגברים וירד מהמקום ה-11 ל-50. רוז'ה פדרר נשאר, כמובן, ראשון.

אנדי רם ויוני ארליך ממוקמים 16 בין הזוגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully