וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ליגה 14 ברציפות לבארסה

29.1.2006 / 23:50

גברה על מאיורקה בחוץ 0:3 (צמד של מסי) והיא רחוקה רק בניצחון אחד מהשיא של ריאל מדריד של שנות החמישים. ריאל מדריד-סלטה 1:2

המחזור ה-21 בליגה הספרדית נמשך הערב, כאשר במוקד משחקיהן של ברצלונה מול מאיורקה ושל ריאל מדריד מול סלטה ויגו (22:00).

אז ברצלונה, בלי אטו (אליפות אפריקה) הגיעה לעוד יום עבודה באי שטוף השמש וחזרה משם עם שלושה שערים, שסידרו לה ניצחון מספר 14 ברציפות. כעת בארסה רחוקה רק שער אחד מהשיא של ריאל מדריד הגדולה של שנות החמישים.

בדקה ה-39 דקו שלח כדור עומק ללודביק ג'יולי והצרפתי של בארסה כבש מקרוב את הראשון. מאיורקה נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-73 בעקבות הרחקתו של אדוארדו טוזיו ובארסה ניצלה את זה כדי לכבוש עוד שני שערים. 3 דקות מאוחר יותר, ליונל מסי שנכנס במקום לארסון, החליף מסירות עם סילביניו והבקיע. דקה מאוחר יותר, אותו מסי החמיץ מול שער ריק, אבל הארגנטינאי פיצה את האוהדים בדקה ה-83, כשקיבל כדור עומק מרונאלדיניו והקפיץ מעל לשוער.

ברצלונה תנסה להשוות את השיא של ריאל מדריד בשבוע הבא מול אתלטיקו מדריד בבית, אבל היא תיאלץ לעשות את זה ללא רונאלדיניו, שלא ישחק בגלל צהובים.

סלטה ויגו - ריאל מדריד 2:1

ריאל מדריד, שעלתה למקום השלישי התקרבה עד כדי נקודה אחת לשניה ולנסיה, כשהברזילאים שלה, רוביניו וסיסיניו, עשו את העבודה.

סלטה תקפה במחצית הראשונה אבל לא ניצלה את המצבים. בדקה ה-18, רוביניו השתלט על כדור ברחבה והפציץ מקרוב לרשת. סלטה הישוותה בדקה ה-40 כשאנחל מסר רוחב ללקי, שנגח מקרוב פנימה. בדקה ה-57 רוביניו פרץ משמאל וניסה לכבוש את השני שלו, שוער סלטה הדף וסיסיניו השתלט על הריבאונד, כדי לכבוש את שערו הראשון בריאל מדריד. סלטה כבשה שער חוקי כשכדור של דויד סילבה עבר את קו השער במלוא היקפו, אבל השופט לא אישר וריאל מדריד יצאה מהבלאידוס עם 3 נקודות.

שאר המשחקים

בריאל מדריד שמחו בודאי לשמוע על תוצאות שאר קבוצות הצמרת, שהולכות ומתרחקות מהמוליכה ברצלונה. השניה ערב המחזור, ולנסיה, הצליחה לשמור על מקומה ברגע האחרון כשסיימה ב-2:2 מול סראגוסה, אבל במידה וריאל מדריד תנצח, היא תצמק ממנה את הפער לנקודה אחת בלבד. סרחיו גארסיה העלה את סראגוסה ליתרון ראשון בדקה ה-45 ואברטון כבש את השני בדקה ה-63. פטריק קלוייברט החזיר את ולנסיה למשחק 8 דקות לסיום ופבלו איימאר הוציא נקודה יקרה לולנסיה עם שער משווה בדקה ה-88.

בטיס השיגה ניצחון תחתית חשוב, כשגברה 0:2 בחוץ על השלישית אוסאסונה. לואיס פרננדז כבש את הראשון לבטיס בדקה ה-33, לואיס אדו כבש את השני בדקה ה-59.

קבוצת צמרת נוספת, ויאריאל, הפסידה בחוץ לסביליה שפוזלת לכיוון החלק העליון של הטבלה. לואיס פביאנו כבש את הראשון לסביליה בדקה ה-29. ויאריאל נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של חוסיטו בסיום המחצית. פרדי קאנוטה כבש את השני לסביליה בדקה ה-59.

תוצאות נוספות:

אלאבס - ריאל סוסיאדד 1:3

לאלאבס: סנטיאגו קרפינטרו (33), ג'ון אלויסי (57, 85).

לסוסיאדד: איגור גאבילונדו (89).

אספניול - מלאגה 1:3

לאספניול: ראול טאמודו (9, 20), לואיס גארסיה (31)

למלאגה: רואנו (39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully