וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה מאמן הפועל כפ"ס

ניר איסקוב

29.1.2006 / 19:16

יחליף בתפקיד את אלישע לוי, שפוטר בעקבות ההפסד בשבת. אוחנה: "אני אקווה להדביק את השחקנים באמונה שאפשר לעשות את זה"

במהלך בזק מונה הערב (ראשון) אלי אוחנה למאמן הפועל כפ"ס לעונה וחצי הקרובות, במקום אלישע לוי שקיבל הודעה על סיום תפקידו בקבוצה, המדורגת אחרונה בליגת העל.

"דיברתי עם הבעלים, אלי טביב, ב-18.00, והוא הציע לי לאמן את כפ"ס, אחרי שכבר דיברו עם אלישע לוי", סיפר אוחנה לוואלה! ספורט. "המינוי התבצע בטלפון מפאת המרחק, כי טביב נמצא במיאמי, אבל לא היה לי קשה להחליט. ההסכם בינינו הוא גם לעונה הבאה, ולא חשוב באיזו ליגה. למרות שזו קבוצה שנמצאת במצב קשה, והסיכויים להישאר בליגה הם לא לטובתנו, אני אקווה להדביק את השחקנים באמונה שאפשר לעשות את זה. זה מועדון מכובד וטוב, שדרך ההתנהלות שלו עם אלישע הייתה מדהימה, עם שקט וביטחון. המינוי בא בהפתעה גם לי, ואני שמח שבברנז'ה עדיין מעריכים אותי כמאמן טוב. עובדה שטביב פנה אליי, למרות שיש עוד הרבה מאמנים טובים בשוק שהיו שמחים לקבל את ההצעה הזו".

כשנשאל אם לא מדובר בירידה ברמה מבחינתו, השיב אוחנה: "התפקיד שלי הוא לאמן, וברור שהייתי מעדיף לאמן את מנצ'סטר יונייטד, אבל כבר הייתי בקבוצה גדולה. ברגע שקבוצה מליגת העל עם מסורת, גביעים ואליפות, פונה עליך, ונותנת סביבת עבודה נוחה, אין סיבה שאסרב. בהיבט הכספי, אני ממילא מרוויח מהחוזה עם בית"ר ירושלים, כך שלא התחלנו לדבר על כסף, וזה נושא שולי לחלוטין. אני מודה שקיוויתי להיות עם נבחרת, אבל דרור קשטן החליט להמשיך עם משה סיני, ואני מאחל להם בהצלחה".

אלישע לוי מסר בתגובה לוואלה! ספורט: "ישבנו, אני והמנכ"ל, גבי קצרה, ולאור מצב הקבוצה, החלטנו על היפרדות. זו הייתה החלטה משותפת כדי לזעזע את הקבוצה. מחר אנחנו אמורים לסגור את כל הפרטים של הפרידה".

מנכ"ל הפועל כפ"ס גבי קצרה: "ניהלנו עם אלישע שיחה לאור המצב של הקבוצה, והגענו הסכמה הדדית על היפרדות. אנחנו מעריכים את זה שלמרות הקרדיט שניתן לאלישע, הגענו למסקנה משותפת שבמהלך אחרון לזעזע את הקבוצה, כדאי להיפרד. ההיכרות האישית של אלי טביב עם אוחנה, תרמה לכך שהעסק נסגר בחמש דקות. עכשיו ננסה להציל את העונה, כי אחרת לא היינו עושים את המהלך הזה. נראה לי שזה יהיה הסגל עד סוף העונה, אבל מחר (שני) נערוך פגישת עבודה ראשונה עם אוחנה, ונראה מה יהיה הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully