וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק מונדיאל: דיוף משמיץ האפריקאיות

29.1.2006 / 18:11

שחקנה הסנגלי של בולטון טוען כי חמש הנבחרות האפריקאיות שהעפילו למונדיאל עלולות להביך את היבשת. אוקראינה איבדה שני שוערים

אל חאג'י דיוף, שחקנה הסנגלי של בולטון וונדררס, טוען כי החמש הנבחרות הלא נכונות מייצגות את אפריקה במונדיאל בגרמניה. החלוץ הסנגלי, שהתפרסם במונדיאל 2002 במדי נבחרת סנגל, מאמין שהשנה האפריקאיות לא יצליחו להשאיר רושם על הכדורגל העולמי ויאכזבו.

טוניסיה, גאנה, חוף השנהב, אנגולה וטוגו הן הנציגות המפתיעות של היבשת השחורה, אך בימים אלה הן מתקשות לנצח באליפות אפריקה שבקהיר, וביבשת חוששים שהנבחרות שייצגו אותה לא יעמדו בסטנדרטים מהמונדיאלים הקודמים. דיוף אמר כי "מי שראה את גאנה, ובמקביל ראה סנגל, קמרון וניגריה, מבין שהנבחרות הלא נכונות העפילו למונדיאל. אם הייתה לנו הזדמנות לשחק שוב את משחקי ההעפלה למונדיאל, לא היינו מפסידים. הנבחרות האפריקניות שיופיעו במונדיאל עלולות להביך את היבשת. יש לנו חמש נבחרות במונדיאל, ואנחנו לא רוצים לאבד מקום אחד בגלל שחמש נבחרות אפריקניות לא יעברו סיבוב במונדיאל".

עוד לקראת המונדיאל: אוקראינה ומאמנה יורי רומנסקי עומדים בפני בעיה רצינית לפני הגביע העולמי. מקסים סטארטסב, השוער השני של הנבחרת, נפצע וייעדר חודשיים. פציעה זו מצטרפת להיעדרותו של השוער הראשון של אוקראינה, אלכסנדר שובקובסקי.

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully