וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגזענות שוב משתוללת באיטליה

29.1.2006 / 23:58

אוהדי רומא לא הסתפקו ב-0:3 על ליבורנו והניפו דגלי מוסוליני וצלבי קרס. טרזגה מיובה כבש שלושער בעשר דקות, ב-1:3 על אסקולי

מי יעצור את טרזגה ויובנטוס? בטח שלא אסקולי מהתחתית, שראתה הערב (ראשון) את דויד טרזגה כובש שלושער ב-10 דקות ורושם ניצחון מספר 19 העונה לאלופה. מילאן, שסיימה בשבת בתיקו 1:1 מול סמפדוריה, רחוקה כבר ב-12 נקודות מהגברת הזקנה. אינטר צימקה את הפער מיובה ל-8 נקודות, אחרי ניצחון 0:2 על האחרונה לצ'ה.

אסקולי - יובנטוס 3:1

דויד טרזגה וזלטאן איברהימוביץ', שנחו במשחק הגביע מול רומא (בו הפסידה יובה), חזרו להרכב של פאביו קאפלו כדי להחזיר את יובנטוס למומנטום. לחלוץ הצרפתי לקחו בדיוק 8 דקות כדי לחזור לכושר משחק ו-10 דקות כדי לסגור עניין.

בדקה השמינית אמרסון מסר לטרזגה, שהשתלט על הכדור וכבש מ-16 מטר שער לפינה הרחוקה. השער השני הגיע כעבור 5 דקות. אלסנדרו דל פיירו השתלט על כדור על סף הרחבה, הקפיץ באלגנטיות 4 פעמים, מסר לקאמורנסי שהמשיך בפס אלגנטי לטרזגה. הצרפתי השלים צמד והעלה ל-0:2. עברו עוד 5 דקות ויובה כבשה כבר את השלישי. הפעם דל פיירו פרץ משמאל ומצא את טרזגה קרוב מאוד לשער, במקום שבו אסור להשאיר את הסקורר של יובה לבד, 0:3 ליובנטוס. בדקה ה-32 פארנטה כבש שער מצמק לאסקולי, אבל זה גם היה השער האחרון במשחק.

לצ'ה - אינטר 2:0

אינטר השיגה ניצחון חשוב ושמרה על פער של 8 נקודות מהמוליכה יובנטוס, כשלצ'ה תקועה עמוק בתחתית. לואיש פיגו כבש את הראשון לאינטר בדקה ה-71. כעבור חמש דקות נותרו המארחים בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של לאדסמה. דיאן סטאנקוביץ' כבש את שער הניצחון לאינטר בדקה ה-90.

רומא - ליבורנו 0:3

ניצחון חשוב מאוד לרומא בקרב על המקום החמישי וכעת היא רחוקה רק ב-5 נקודות מהרביעית פיורנטינה. השער הראשון של רומא הגיע בדקה ה-30. בעיטה חופשית מ-25 מטר לרומא, מאנצ'יני השאיר קטנה לטוטי, שהפציץ פנימה. 10 דקות מאוחר יותר, נפסק פנדל לזכות רומא. טוטי מצא שוב פעם את הרשת וקבע 0:2 לרומא. בדקה ה-61 הגיע תורו של טדאי, שכבש את השלישי של רומא במבצע אישי יפה.

אוהדי רומא הוכיחו במשחק, כי הגזענות והפשיזם נטועים חזק באיטליה, לא רק בלאציו. האוהדים האדומים הגיעו למשחק עם דגלי מוסוליני וצלבי קרס, במטרה להקניט את אוהדי ליבורנו, הקבוצה של השמאל. המשטרה האיטלקית עלתה ליציע של אוהדי רומא ועצרה מספר אוהדים אלימים. ההתאחדות שוקלת להעניש את הקבוצה, כפי שעשתה במקרה פאולו די קאניו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שאר המשחקים

אמפולי - פארמה 2:1

לאמפולי: פרנצ'סקו טאבאנו (59, פנדל).

לפארמה: מרקו מארקיוני (44), מרקו ברשיאנו (79).

טרביזו - לאציו 1:0

תומאסו רוקי כבש את שער הניצחון ללאציו בדקה ה-87.

קייבו - רג'ינה 0:4

לקייבו: קרבאליו (47, 88), פלסייר (74, 90).

מסינה - קליארי 0:1

למסינה: אנטוניו די נאפולי (88).

אודינזה - פיורנטינה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully