וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג בתרדמת חורף, מיינץ התעוררה

28.1.2006 / 18:32

אחרי ניצחונה של באיירן במנשנגלדבך, חזרו שאר הקבוצות מפגרת החורף. המבורג השניה הפסידה לנירנברג, מיינץ בורחת לתחתית

המחזור ה-18 בבונדלסיגה, שנפתח ביום שישי עם ניצחונה של האלופה באיירן מינכן במנשנגלבך, המשיך בשבת. המבורג, השניה ערב פגרת החורף, לא הצליחה לשמור על פער של 6 נקודות מבאיירן, אחרי שהפסידה לנירנברג מהתחתית 2:1. המבורג עלתה ליתרון בדקה ה-65 משער עצמי של אנדראס וולף, אבל איבדה אותו כעבור שתי דקות משער שיוויון של איבן סנקו. סטפן קיסלינג כבש את שער הניצחון לנירנברג בדקה ה-73.

ורדר ברמן תעלה למקום השני במידה ותנצח במשחק החוץ בקייזרסלאוטרן ביום ראשון. שאלקה תנסה לשפר את מעמדה במקום הרביעי במשחק חוץ מול ארמיניה בילפלד.

מי שחזרה מצויין מהפגרה היא קבוצת התחתית מיינץ. באמצע השבוע היא הייתה כל כך קרובה להדיח את באיירן מינכן מהגביע, אבל נכנעה להארכה. היום היא ניצחה בקרב תחתית חשוב את פ.צ קלן 2:4. מיכאל תורק כבש את הראשון למיינץ בדקה החמישית, אבל לוקאס פודולסקי הישווה בפנדל בדקה ה-32. 94 דקות מפתיחת המחצית השניה, מתיאס שרז קבע מהפך והעלה את קלן ל-1:2, אבל תורק השלים צמד והישווה ל-2:2. מוחמד זידאן (61) ובנג'מין איור (87) סגרו עניין למיינץ.

בורוסיה דורטמונד-וולפסבורג 2:3
לדורטמונד: סטפן שנור 24 (עצמי), אבי סמולארק (31), סלבטורה גמבינו (67).
לוולפסבורג: מייק האנקה (13), דייגו קלימוביץ' (71).

באייר לברקוזן-פרנקפורט 1:2
ללברקוזן: פול פרייר (67), האנס יורג בוט (74).
לפרנקפורט: איוניס אמאנטידיס (42).

שטוטגארט-דואיסבורג 1:0
מרקו קאליגורי כבש את שער הניצחון לדואיסבורג בדקה ה-43.

הרטה ברלין-האנובר 1:1
כריסטוף דאברובסקי העלה את האורחים בדקה ה-13, אבל בסיום המחצית הראשונה, האנובר נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של אלטין ללה. דיק ואן בוריק כבש את שער השיוויון להרטה בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully