וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים ובולטון העיפו את ארסנל מהגביע האנגלי

28.1.2006 / 21:33

בניון פתח ב-2:4 של הפטישים על בלקבורן. בן חיים ובולטון ניצחו 0:1 את מחזיקת הגביע. צ'לסי חילצה 1:1 מול אברטון

ווסטהאם - בלקבורן 2:4

ווסטהאם היתה שותפה למשחק רב שערים בסיומו חגגו הפטישים ניצחון שני העונה על בלקבורן, הפעם 2:4. יוסי בניון פתח בהרכב וראה את דייויד בנטלי מעלה את הרוברס ליתרון 25 שניות מהפתיחה. טדי שרינגהאם שחזר להרכב הפטישים אחרי העדרות ארוכה הוכשל ברחבה בדקה ה-33 ובעט את הפנדל פנימה. ווסטהאם השלימה מהפך בדקה ה-37 מרגלי אתרינגטון. במחצית השניהקיזאנשווילי הגרוזיני כבש שער עצמי שהעלה את בניון וחבריו כבר ל-1:3, אבל ניל צימק חזרה בדקה ה-65. בובי זמורה בדקה ה-73 חתם את תוצאת המשחק, והוחלף 5 דקות אחר כך על ידי יניב קטן. ווסטהאם בסיבוב החמישי.

אברטון - צ'לסי 1:1

מי אם לא פרנק למפארד הושיע את צ'לסי מהדחה מפתיעה מהגביע כשהשווה את התוצאה בליברפול ל-1:1 17 דקות לסיום. צ'לסי, שכבר הודחה על ידי צ'רלטון מגביע הליגה, נכנסה לפיגור בדקה ה-36 מרגלי ג'יימס מקפאדן.

בולטון - ארסנל 0:1

ארסן ונגר שלח לריבוק סטדיום סגל צעיר, והפסיד באצטדיון הזה פעם שניה העונה. טל בן חיים שיחק 90 דקות בהרכב הוונדררס שלחצו לאורך כל המשחק. ללא תיירי הנרי התקשו התותחנים לסכן את שער בולטון, וספגו מראשו של סטיליוס גי'אנקופולוס בדקה ה-83. ארסנל מסיימת שבוע מסוייט אחרי שהודחה על ידי וייגן מגביע הליגה במשחק דרמטי.

ברנטפורד - סנדרלנד 1:2

ברנטפורד מהליגה השלישית עשתה את ההפתעה של הערב כשניצחה את האחרונה בפרמיירליג, סאנדרלנד, בזכות משחק מצוין של די.ג'יי קמפבל שכבש את הראשון בדקה ה-57. סנדרלנד מצאה את השוויון בדקה ה-66 מרגלי חוליו ארקה, אך קמפבל השיג את השער המכריע בדקה ה-89.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

שאר המשחקים

מנצ'סטר סיטי - וויגן 0:1

אנדי קול העניק לבלוז שער ניצחון יקר בדקה ה-84 מול וויגן.

במשחק הראשון שהסתיים גברה ניוקאסל בחוץ על צ'לטנהאם מהליגה השלישית, 0:2, והורידה במעט את הלחץ מעל המנג'ר שלה גראהם סונס. מיכאל צ'ופרה וסקוט פארקר כבשו לזברות תוך שתי דקות לפני סיום המחצית.

קובנטרי מליגת המשנה כפתה משחק חוזר על מידלסבורו לאחר שסיימה איתה ב-1:1. סטרן ג'ון כבש את השוויון למארחים אחרי יתרון של הסלביינק בדקה ה-46.

דייויד דאן כבש שער שני תוך שבוע והציל את ברמינגהאם ממבוכה במשחק החוץ מול רדינג מליגת המשנה שנגמר ה-1:1. שיין לונג כבש את היתרון לרדינג.

יתר התוצאות:

לסטר - סאות'האמפטון 1:0
צ'רלטון - לייטון 1:2
קולצ'סטר - דרבי 1:3
סטוק - וולסול 1:2
פרסטון - קריסטל פאלאס 1:1
אסטון וילה - פורט וייל 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully