וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום שני במחלוקת

28.1.2006 / 20:49

דרור קשטן התפנה מעיסוקי הנבחרת וכמו שהקבוצה שלו שיחקה, קשה להאמין שההוא התגעגע אליה. זה הספיק ל-0:1 על הפועל כפ"ס

מה לא עבר על הפועל ת"א השבוע? אברהם גרנט סיכם והחל לבנות קבוצה לעונה הבאה, דרור קשטן חתם רשמית בנבחרת ויצא להגרלת מוקדמות יורו 2008, שמעון גרשון יצא לחתום בסאות'המפטון וחזר וכל זה הגיע אחרי ההפסד המביש בסכנין. בהפועל ת"א התפללו ל-0:1 קטן, שיחזיר את הקבוצה לאורח חיים נורמלי ודרור קשטן קיבל את המתנה היפה ביותר מאיליה יבוריאן, שנכנס כמחליף בדקה ה-56 וסידר לו את הניצחון כעבור שש דקות.

עכשיו דרור קשטן יוכל לנקות את הראש ולהתפנות למה שנשאר לו עד סיום השנה. המשימה הדחופה ביותר - לבדוק מה עובר על הקבוצה שלו שכל כך מתקשה מול קבוצות התחתית בזמן האחרון.האם זה ויתור סופי על מאבק האליפות מול מכבי חיפה, האם זה החשש של השחקנים ממעמדם בעקבות רכישת הקבוצה על ידי לב לבייב? ימים יגידו. בינתיים, הפועל ת"א רחוקה מלהיראות כמו הקבוצה שכבשה את המקום השני וסיפקה, ולו לרגע אחד, תקווה שאולי אפשר להציל את הליגה העונה.

הפועל כפ"ס נותרה במקום האחרון עם 10 נקודות. במידה שבני סכנין תנצח את מכבי ת"א ביום ראשון, הפער בינה לבין המקום העשירי יעמוד על 11 נקודות. לא נעים.

תיאור המשחק

דקה 5 - הזדמנות להפועל ת"א. אליניב ברדה פורץ לרחבה בין שני שחקני הגנה של כפ"ס וכמעט מכניע את אבי איבגי, אלא ששוער כפ,ס מצליח לגעת בכדור בקצות אצבעותיו וההגנה הירוקה מצליחה להרחיק את הכדור מקו השער.

דקה 36 - כפ"ס מאיימת יותר לשער והפעם אבו בקרי מנסה את מסלו מרחוק, אבל הכדור יוצא החוצה.

דקה 39 - מתפרצת להפועל ת"א. אבי איבגי עוצר את ברוך דגו שפרץ לרחבה ואחר כך גם את אליניב ברדה, שניסה להשתלט על הריבאונד.

דקה 41 - בעיטה חופשית להפועל כפ,ס משמאל. בן לוז מסובב יפה לשער, שביט אלימלך הודף.

דקה 45 - גיל ורמוט פורץ מימין ומגביה כדור לרחבה, רמי חליס נוגח לידיו של אבי איבגי.

דקה 60 - גול! גיל ורמוט פורץ לכיוון רחבת ה-16 ומגביה כדור לאיליה יבוריאן, שנמצא חופשי חמישה מטרים מהשער ונוגח פנימה. 0:1 להפועל ת"א.

דקה 77 - יוסי אבוקסיס מכניס כדור חופשי נהדר לאוגבונה, שמחמיץ מקרוב מול אבי איבגי.

דקה 90 - אוגבונה עולה מצויין לכדור עומק שנשלח אליו ומקדים את אבי איבגי, אבל הכדור מתגלגל החוצה והניגרי של הפועל ת"א לא מספיק להגיע אליו.

הרכב הפועל כפר סבא: אבי איבגי, אייל משומר, דה סילבה, אלון חלפון (גיא דיין, 78), מוחמד כבהה, אביחי ידין, שלו מנשה (אורן ניסים, 72), בן לוז (זוראן ראיוביץ', 64), אבי כנפו, יבואה.

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, רמי חליס, שמעון גרשון, וואליד באדיר, ביו אדפמי, יוסי אבוקסיס, שי אבוטבול, ברוך דגו (אוגבונה, 72), גיל ורמוט, אליניב ברדה, עומר פרץ (איליה יבוריאן, 54).

קשטן: "הדרך לא משכנעת, התוצאה כן" (אתר ספורט 5)

המאמן המנצח דרור קשטן, ששהה ביומיים האחרונים בשוויץ להגרלת מוקדמות היורו, ידע למי להודות בסיום: "קודם כל אני רוצה להודות לעוזרים שלי רון ציבלין ויום טוב טליאס, שבהיעדרי עשו עבודה יוצאת מהכלל, כי יש לי מלוא הערכה לאנשים שעובדים איתי במשך שנים. בזמן שלא הייתי כאן הם עשו תוצאה טובה. גם אם הדרך לא משכנעת התוצאה היתה משכנעת. אני לא רוצה להזכיר שסבלנו ממורחקים ופצועים וחשוב מאוד שניצחנו את המשחק אחרי ההפסד בסכנין".

גם לאחר הפסד הבכורה של מכבי חיפה, קשטן נותר עם הרגליים על הקרקע: "זה היה צפוי שבשלב מסוים מכבי חיפה תפסיד, המאבק הוא עדיין על המקום השני". על הנבחרת: "ביום שני נקיים מסיבת עיתונאים שם תשמעו את דעתי על ההגרלה ואף לשאול אותי שאלות בעניין".

אלישע לוי לא ניסה להפיל הכל שוב על השופטים ולא חיפש תירוצים: “לצערנו זה קורה הרבה השנה שאנחנו מקבלים מחמאות ולא נקודות, אני חושב שאבי וכל הקבוצה שיחקה טוב עד שספגנו את השער מטעות ריכוז מקרית, ולא הצלחנו לחזור. צריך להמשיך לשחק טוב ולא להיות נאיביים. הפועל תל אביב קבוצה טובה ואני לא מכיר הרכב יותר נועז מזה שעלינו בו היום - עם ארבעה חלוצים. התוצאה הסופית היא זאת שקובעת ובזה אנחנו מפסידים כל העונה".

לוי התייחס למשחק החשוב בשבוע הבא מול בני סכנין: "אנחנו קבוצה בטוחה שמשחקת כדורגל חיובי, בסופו של עניין אנחנו נלחמים על הסיכוי, המיקום והכבוד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully