וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף מאורסמו

28.1.2006 / 6:12

אמילי מאורסמו זכתה בתואר גראנד סלאם ראשון בקריירה, אחרי ניצחון 1:6, 0:2 על ז'סטין הנין-ארדן החולה בגמר במלבורן

שום דבר לא יקלקל לאמילי מאורסמו את חגיגת תואר הגראנד סלאם הראשון. גם לא העובדה היא נהנתה משתי פרישות ברצף של יריבותיה הבלגיות בשלבים הגבוהים ביותר של אליפות אוסטרליה הפתוחה. הפעם הייתה זו אלופת הטורניר מלפני שנתיים, ז'סטין הנין-ארדן, שפיגרה 6:1, 2:0 ולא עמדה יותר על הרגליים (טענה לחוסר אנרגיה כתוצאה מווירוס בבטן). לפני יומיים זו הייתה קים קלייסטרס שפרשה במערכה השלישית והמכרעת. מאורסמו ציפתה אומנם לזכות בתואר הגראנד סלאם הראשון שלה בצורה משכנעת יותר, אבל זכייה זו זכייה.

למרות דירוגה העולמי הגבוה (3), מאורסמו סבלה מתדמית הלוזרית בטורנירי הגראנד סלאם. הפעם הצרפתייה שכנעה יותר מאי פעם. טניס מבריק שלה במערכה הראשונה, השאיר את הנין-ארדן חסרת אונים, והבלגית כבר העדיפה לחשוב מתי לפרוש מאשר איך לנצח. סוף סוף מאורסמו נראתה כמו כוכבת טניס אמיתית וכמו אחת שלא תסתפק בתואר האוסטרלי בלבד.

"ידעתי שאין לי סיכוי"

הנין המאוכזבת, האלופה באוסטרליה ב-2004, אמרה אחרי ההפסד שהכניס לחשבון הבנק שלה 457 אלף דולר: "זו הייתה ההחלטה שלי, בחרתי לעלות על המגרש כי אני מקצוענית, רציתי לנסות לשחק", אמרה לפני שפרצה בבכי. "ידעתי לפני המשחק שאין לי סיכוי לנצח. ניסיתי להישאר במשחק, אבל אם לא הייתי מפסיקה הייתי מחמירה את המצב. זו אחת האכזבות הגדולות בקריירה שלי. כשהבטן במצב כזה פשוט אין לך אנרגיה. אתמול הרגשתי כל כך רע שהייתי בטוחה שאני הולכת להזעיק את הרופא בשלוש בבוקר".

מאורסמו, שהרוויחה כפול מהבלגית במאמץ של 52 דקות, אמרה אחרי המשחק: "המצב שלה הפתיע גם אותי, לא ראיתי שהיא הרגישה כל כך רע. זו הייתה דרך מאוד מוזרה לנצח, אבל אני חושבת שהייתי בשליטה לכל אורך המשחק. חיכיתי הרבה זמן לתואר גראנד סלאם. עבדתי בשביל זה מאוד קשה, ואני חושבת שזה מגיע לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully