וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יכול היה להיות הרבה יותר גרוע"

27.1.2006 / 18:08

אריקסון מרוצה מההגרלה שזימנה לאנגליה את ישראל, רוסיה וקרואטיה במוקדמות היורו. צרפת עם איטליה, יוון מול טורקיה

"אני חושב שאנגליה צריכה להיות מרוצה, כי יש בתים הרבה יותר קשים ויכול היה להיות הרבה יותר גרוע". כך סיכם מאמן נבחרת אנגליה, סוון גוראן אריקסון, את הגרלת מוקדמות יורו 2008, שזימנה לאנגליה מפגש עם ישראל, רוסיה, קרואטיה, מקדוניה, אסטוניה ואנדורה.

אריקסון, שבשל חשיפת פרשת השייח המתחזה לא ימשיך בנבחרת אחרי המונדיאל, בטוח שיורשו בתפקיד יכול לישון בשקט. "הוא צריך להיות מרוצה מההגרלה, מי שהוא לא יהיה".

אנגליה של אריקסון פגשה כבר בשלב מוקדמות קודם את מקדוניה, וסיימה איתה בתיקו 2:2 מאכזב. לפחות באנגליה סופרים את ישראל עם הנבחרות החזקות בבית, מה שלא גורם לדיבור זחוח גם לגבי הקטנות יותר על הנייר: "אפשר להסתכל על הנבחרות הפחות מוכרות ולחשוב שיהיה קל מולן, אבל זה אף פעם לא ככה. גם הנבחרות הקטנות בכדורגל משתפרות".

מאמן השוערים של אנגליה, ריי קלמנס, סיכם: "יש כמה נבחרות שעדיין לא שיחקנו נגדן, אבל אנחנו בסך הכל מרוצים".

דוד רודריגו, מאמן אנדורה, סומך על המזל: "זו הגרלה קשה, אבל למזלנו קורים לפעמים דברים מוזרים בכדורגל ואשמח אם משהו בלתי צפוי יקרה לנו".

בית המוות, והבית שכולם מקווים שלא

בית 2 יפגיש את צרפת, איטליה ואוקראינה לבית המוות. נבחרות כמו סקוטלנד, ליטא, גרוזיה ואיי פארו, עשויות להיות שם רק תפאורה.

מאמן צרפת, ריימונד דומנק, כבר שכח מנבחרת ישראל ומתכונן ליריבות החדשות שלו במוקדמות היורו. "לא תשמעו ממני שצרפת ואיטליה פייבוריטיות. לכולם יש סיכוי", הוא אומר. "במוקדמות המונדיאל בגרמניה הבית שלנו נחשב קל, אבל שוויץ עברה בפלייאוף קבוצה שבאה מבית חזק משלנו". עם רקורד עלוב כמו שהיה לצרפת בבית הישראלי לגרמניה, דומנק לא ישרוד את המוקדמות.

"יהיו בבית קרבות קשים, אבל אני לא יכול לחשוב כרגע על שום דבר פרט למונדיאל בגרמניה", אומר מאמן איטליה, מרצ'לו ליפי. איטליה, שדילגה בקלילות למונדיאל מבית קליל, תצטרך לעבוד יותר קשה הפעם.

בית מעניין לא פחות, יהיה בית 3, במרכזו מפגש מחודש בין היריבות הפוליטיות הותיקות, יוון וטורקיה. השתיים נפגשו גם במוקדמות המונדיאל האחרון, סיימו את המשחקים ביניהן בתיקו כפול של 0:0, ונשארו בבית.

"תמיד המון רגשות מעורבים במשחקים האלה, אבל שני המשחקים במוקדמות המונדיאל היו הוגנים ונקיים", אומר מאמן יוון אוטו רהאגל. יוון היתה הסנסציה של אירופה ביורו הקודם, שמעמדת הכלבלב של האליפות דהרה עד הזכיה בגביע. רהאגל נשמע זהיר: "ההגרלה לא קלה, אבל אין בבית שלנו אף נבחרת שעלתה למונדיאל, אז הסיכויים שלנו טובים". נורבגיה, בוסניה-הרצגובינה, הונגריה, מולדובה ומלטה ישלימו את הנבחרות בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully