וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט חזרה להוביל את המרכז

רועי פרידמן

27.1.2006 / 17:00

אחרי שני הפסדים לנאשוויל ניצחו הרד ווינגס 1:2 את ונקובר, כשהם מנצלים תבוסה של הפרדאטורס - 5:1 במינסוטה

דטרויט - ונקובר 1:2

ניצחון חשוב מאד לרד ווינגס, שפתחו פער של שתי נקודות בבית המרכזי, על פני הפרדאטורס, שהפסידו. הרד ווינגס חוזרים מפיגור של 1:0 בשערי פאוור פליי של ניקלאס לידסטרום וברנדן שנהאן. לשנהאן זה היה שער הניצחון ה-100 בקריירה, השחקן הרביעי בהיסטוריה של הליגה שהגיע להשיג הזה, אחרי גורדי האו, פיל אספוזיטו וברט האל. "זה בסה"כ ציון דרך. זה לא כל כך משנה, אבל זה היה ניצחון חשוב עבורינו",אמר שנהאן. מני לגאסי הוסיף 14 עצירות לרד ווינגס. אנסון קרטר עם יתרון זמני ואלכס אולד עם 33 עצירות לקנוקס.


מינסוטה - נאשוויל 1:5

אלכסנדר דיאגל, שסופסל בשני המשחקים האחרונים, וב-5 מ-11 המשחקים האחרונים, מבקיע את שער היתרון שהוביל לניצחון ומוסיף אסיססט בדאבל יו החמישי ברציפות של הוויילד, שיא מועדון. סטפאן ווייה עם שער ואסיסט, פייר-מארק בושאר, טוד ווייט ומריאן גבוריק עם השערים הנוספים, ומני פרננדז עם 32 עצירות לוויילד. גרג ג'והנסון עם השער היחיד וכריס מייסון עם 22 עצירות לפרדאטורס.


ניו יורק איילנדרס - פיטסבורג 3:3 ו-0:1 בפנדלים

ווייד דובלייביץ' עצר רק 13 עצירות מ-16 נסיונות הבקעה, אבל עצר את כל שלושת הנסיונות בפנדלים של מישל אולה, סידני קרוסבי וריאן מאלון. האיילנדרס איבדו פעמיים יתרון של שני שערים ומירוסלאב שטאן, שהבקיע את השער השני במשחק, הבקיע את הפנדל היחיד. אלכסיי יאשין ואולג קבאשה עם השערים הנוספים לאיילנדרס. אריק קיירנס, מארק רקי וג'והן לקלייר עם השערים ךפנגווינס, וסבסטיאן קרון, שעצר את טרנט האנטר, עצר 28 עצירות לפנגווינס.


בוסטון - וושינגטון 2:3

מרקו שטורם מבקיע את שער הנצחון 8:40 מסיום המשחק וטים תומאס מוסיף 32 עצירות לברויינז. בראד בויס ואריק ניקלאוס מבקיעים את השערים הנוספים לברויינז. כריס קלארק ובן קליימר עם השערים וברנט ג'והנסון עם 29 עצירות לקפיטלס.

אצל קרוליינה עסקים כרגיל

קרוליינה - אטלנטה 1:5

ההוריקנס הם אומנם קבוצת הבית הטובה בליגה, אך גם משחק חוץ נגד יריבה ביתית שנלחמת על מקום בפלייאוף לא מפחיד אותם. ההוריקנס מנצלים שלושה מצבי פאוור פליי מ-8 נסיונות, ומנצחים משערים של ברט הדיקן, מאט קולן, ניקלאס וואלין, קרייג אדמס וריי וויטני. קאם וורד מוסיף 30 עצירות להורייקנס, שעם 74 נקודות, יש להם את המאזן הטוב בליגה. פטריק סטפאן עם השער היחיד וקארי להטונן עם 28 עצירות לת'ראשרס.


אוטאווה - מונטריאול 0:3

דומינק האשק משתווה למיקה קיפרוסוף עם 26 נצחונות ועולה למקום השני בליגה עם השאט-אוט החמישי שלו העונה. וזה היה קל. השליטה של הסנאטורס היתה בכל הצדדים של המשחק. לסנאטורס היו 40 נסיונות הבקעה במשחק לעומת 12 בלבד לקנדיינס (האשק היה זקוק ל-12 עצירות בלבד), מנצלים שני מצבי פאוור פליי מ-7 נסיונות, לעומת 0 מ-4. וכן הם זוכים ב-39 פייס אוף'ס (ה"ביניים" של ההוקי), לעומת 28 של הקנדיינס. לא מפתיע שהשחקן המצטיין של מונטריאול היה השוער כריסטובל הווה. דניאל אלפרדסון עם שני שערי פאוור פליי בשליש השני, וכן אסיסט לזדנו חארה בשליש הראשון, ווייד רדן וג'ייסון ספצה עם שני אסיסטים כל אחד.


בפאלו - טורונטו 4:8

משחק רב שערים בטורונטו. תומאס וואנק מבקיע שני שערים, בריאן קמפבל, כריס דרורי, יוכן הכט, ג'יי מק'קי וג'ייסון פומינוויל מוסיפים שער ואסיסט כל אחד בנצחון של הסייברס. דרק רוי עם השער הנוסף וריאן מילר עם 33 עצירות לסייברס. אלכסנדר סטין, פעמיים, אלכסיי פוניקארובסקי ואלכסנדר חבאנוב עם השערים למייפל ליפס, שמפסידים 8 מ-10 המשחקים האחרונים. אדי בלפור עם 12 עצירות ו-4 שערים, מיקאל טלקוויסט עם 12 עצירות, שלושה שערים וההפסד.


טמפה ביי - ניו ג'רסי 0:1

כמו שאומרים באנגלית – Having a taste from own medicine. מרטן ברודור עם משחק מצויין ו-32 עצירות, כשהוא היה ערב המחזור במקום השני בליגה עם 4 שאט-אוטס, וטיפס בדירוג השאט-אוטס בקריירה. אלא שאת נסיון ההבקעה ה-33, של רוסלאן פדוטנקו 2:22 לתןך ההארכה, הוא לא מצליח לעצור. ג'והן גראהאם משיג גם הוא את השאט-אוט הרביעי שלו העונה עם 20 עצירות.

קצת נחת לגרצקי

פיניקס - סנט לואיס 3:5

מהפך של הקויוטיז בשליש השלישי. אולג סאפריקין מבקיע את שער השוויון ושער הנצחון, ושיין דואן מוסיף שער לשער ריק בנצחון של הפניקס על הבלוז החלשים. ספריקין מוסיף אסיסט, פול מארה ובויד דברו עם השערים הנוספים, מארה, מייק ג'והנסון ולאדיסלאב נאגי מוסיפים 2 אסיסטים כל אחד, וקרטיס ג'וסף מסיים עם 20 עצירות. מייק סילינג'ר עם שני שערים ודאג ווייט עם שער נוסף לבלוז, קרטיס סנפורד עם 27 עצירות.


שיקאגו - קלגארי 0:2

עוד אחד ש"טועם מהתבשיל שלו" הוא מיקה קיפרוסוף. קיפרוסוף, מוביל את הליגה עם 6 שאט-אוטס, ושותף להובהלת הליגה עם 26 נצחונות עצר 18 נסיונות בהפסד בשיקאגו. קייל קאדלר מבקיע שער ומוסר אסיסט, ומרטן לפוינט עם השער הנוסף לבלאקהוקס. אדם מונרו משיג 26 עצירות לשאט-אוט הראשון בקריירה.


דאלאס - קולוראדו 2:2 ו-1:2 בפנדלים

סרגיי זובוב ויוסי יוקינן מבקיעים בפנדלים, משחקים שני ברציפות, ומרטי טורקו עוצר את ג'ו סאקיק ואלכס טאנגיי, לסטארס, שעדיין לא נוצחו בפנדלים העונה. קולוראדו הובילה 0:2 במשחק משערים של רוב בלייק ואלכס טאנגיי, דאלאס משווים ע"י ג'ייסון ארנוט וסטו בארנס. טורקו מסיים עם 37 עצירות לסטארס, פטר בודאי, שעצר את מייק מודאנו בפנדלים, סיים עם 28 עצירות. מארק סבאטוש עם הפנדל המוצלח לאווס.


אנהיים - סן חוזה 0:2

איליה בריזגלוב עוצר 24 נסיונות לשאט-אוט הראשון שלו בקריירה, אנדי מקדונאלד וג'פרי לופול מבקיעים לדאקס. טימו סלאנה, לשעבר בשארקס, מוסר שני אסיסטים. ייבגני נבוקוב מסיים עם 30 עצירות לשארקס, שהגיעו למשחק אחרי 8 נצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, אך לראשונה העונה, נוצחו על האפס. בריזגלוב על לשחק בשער הדאקס, יום אחרי הבלאגן של השוער הראשון, ז'אן-סבסטיאן ז'יגר.


אדמונטון - לוס אנג'לס 3:5

רפי טורס, איתן מורו וטוד הרבי שוברים שוויון בשליש השלישי בנצחון של האויילרס על הקינגס המתדרדרים.אדמונטון, כרגע מקום רביעי בבית הצפון מערבי, 3 נקודות בלבד מקלגארי המובילה. ריאן סמית וראדק דבורז'אק עם השערים הנוספים ומייקל מוריסון עם 25 עצירות לאויילרס. לקינגס, שניצחו רק 3 משחקים ב-10 האחרונים שלהם, הבקיעו לוק רוביטאיי, קרייג קונרוי ומייקל קמאלרי. מתייה גרון עם 22 עצירות.

מחדשות הליגה

- האדמונטון אויילרס עשו שני טריידים על מנת לחזק את ההגנה שלהם. הם רכשו את יארוסלאב שפאצ'ק משיקאגו תמורת פרוספקט בשם טוני סאלמלאינן, וכן את דיק טארנסטרום מפיטסבורג תמורת יאני ריטה וקורי קרוס. שפאצ'ק, שחתם באוגוסט כפרי אייג'נט, כבש שבעה שערים ומסר 17 אסיסטים, וכן הוא 9+ ב-45 משחקים עם הבלאקהוקס. סאלמלאינן, שמשחק השנה בקבוצת HIFK בליגה הפינית, מוביל את הליגה המקומית עם 41 נקודות ב-41 משחקים.

- הפנגווינס למכירה. מריו למיו, שהודיע על פרישה מהמשחק השבוע, הודיע על כך שהקבוצה למכירה, אבל הוא הדגיש שכל רוכש אפשרי, יתחייב להשאיר את הפנגווינס בפיטסבורג. הפנגווינס במקום ה-15 והאחרון במזרח, 18 נקודות מהמקום השמיני לפליי אוף, ובמקום ה-29 בליגה, שרק הבלוז מאחוריהם.

- בבדיקה שנעשתה למגן קולומבוס, בריאן ברארד נמצאו חומרים אסורים. ברארד הודה שלקח את החומרים במהלך אמונים שהוא עשה בזמן השביתה, ולכן הוסכם שהוא יושעה רק ממשחקים בין-לאומיים לשנתיים. ברארד הוא זוכה גביע קאלדר, לרוקי השנה משנת 1997, במדי הניו יורק איילנדרס. ברארד, שהיה השחקן הראשון שנבחר בדראפט ע"י הסנאטורס ב-1995 לא נבחר לסגל האמריקאי לאולימפיאדה.

- ניקולאי חביבולין בחוץ. השוער הרוסי, שחתם השנה כפרי אייג'נט במדי השיקאגו בלאקהוקס, ייעדר לפחות 6 שבועות בגלל פציעה במפשעה. קרייג אנדרסון, ואדם מונרו ימלאו את מקומו.

- שינויי סגלים לאולימפיאדה: בעקבות הפציעה של חביבולין, מקסים סקולוב, שחקן עבר ב-NHL והיום השוער של SKA סנט-פטרסבורג מצורף לסגל הרוסי. שני שחקני אטלנטה, דניאל טיארנקוויסט, וניקלאס הבליד, צורפו לנבחרת שוודיה, במקומם של קים יונסון וניקלאס קרונוואלד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully