וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף מרגישים בבית

שגיא ניר

28.1.2006 / 21:45

הפועל ת"א השיגה ניצחון ראשון בהיכל נוקיה, 66:80 על עירוני רמת גן במשחק שפתח את הסיבוב השני. רוג'ר פרינגטון הצטיין

"תבואי כל שבוע", קרא גילי מוסינזון בסיום משחק הניצחון של הפועל ת"א 66:80 על עירוני ר"ג לעברה של דבורה בירנבוים, אשתו של, שכיבדה את האדומים בנוכחותה, ואולי עזרה להם לצאת מקללת נוקיה בדרך לניצחון ראשון העונה בכל המסגרות בהיכל השומם.

200 הצופים ה"אמיצים" שהגיעו להיכל ראו את איגור סימין פותח בחמישיה של הפועל ת"א ונותן רבע ראשון מצויין, תוך שהוא מחפה על מחצית ראשונה רעה של מרכוס האטן. יחד איתו, הוביל את הפועל ת"א רוג'ר פרינגטון, שנמצא בכושר מצויין לאחרונה, והיה בכל מקום במגרש עם חסימות ושלשות חשובות. שחקן הרכש החדש של האדומים, הרב למיזאנה, השתלב יפה במהלכי ההתקפה של הפועל ת"א, אבל נכנס מהר מאוד לבעיית עבירות. איתי לב, שחזר מעונש הרחקה, הצטיין בעירוני ר"ג. בנוסף ליכולת המשופרת בהתקפה, הצליחה הגנת הפועל ת"א להשתיק את ג'ייסון גארדנר ולרדת להפסקה ביתרון 33:47.

ברבע השלישי המשיכה הפועל ת"א במומנטום כשגם מרכוס האטן התעורר. שלישית השופטים, סמי בכר, פיני רימון ואסף אובלנדר, הצליחה לעצבן את אנשי הפועל ת"א כשהתעלמה ממרפק של קי מדיסון למושון יעקוסי, אבל למזלו של אפי בירנבוים, הערב הוא יכל להיות רגוע יותר בגלל התוצאה. הפועל ת"א שמרה על טווח ביטחון ברבע האחרון וסיימה את המשחק בניצחון 66:80, שמסדר לה המון אוויר לנשימה, לקראת קרב תחתית נוסף מול רמה"ש במחזור הבא.

קלעו להפועל ת"א: מרכוס האטן 25, רוג'ר פרינגטון 20 ו-9 ריבאונדים, ארז כץ 11, גילי מוסינזון 7, איגור סימין 6, הרב למיזאנה וג'רון רוברטס 4 כל אחד, מושון יעקוסי 3.

קלעו לרמת גן: טונג'י אוואג'ובי 22, קי מדיסון 15, איתי לב 8, אלישי כדיר 7, ג'ייסון גארדנר 6, קווין רייס 4, יוני ניר ואבי בן שימול 2 כל אחד.

ארנולד מחכה לתעודת הזהות, מה עם רוברטס?

מאמן הפועל ת"א אפי בירנבוים אמר בסיום: "קבוצה שלא במיטבה צריכה ניצחונות ואז היא יורדת ללחם והחמאה וזה ההגנה. הרב למיזאנה היה בסדר למרות העבירות, יקח לו עוד זמן להשתלב".

כשהתבקש להתייחס ליכולת של רוג'ר פרינגטון, שהחזיק בחוזה זמני בקבוצה בתחילת העונה, אמר בירנבוים: "בספורט לא בטוחים לגבי אף אחד, כל אחד צריך להוכיח את עצמו בכל משחק".

בנוגע לסוגיית קבלת האזרחות של ג'יימי ארנולד, כששחקן קבוצתו ג'רון רוברטס לא ממש זוכה ליחס ממשרד הפנים, אמר מאמן הפועל ת"א: "זו שאלה לעסקנים ותשובה לעסקנים יותר גדולים".

מאמן עירוני ר"ג דני פרנקו: "קיבלנו 47 נקודות במחצית הראשונה וגם כשהורדנו אותם ל-12 ברבע השלישי, זה לא הספיק. שוב השחקנים שלי סתם שמרו עבירות".

דורון שפר שלא התלבש צפוי לעבור בימים הקרובים צילום שלאחריו יוסר הגבס בידו השמאלית. הוא צפוי לחזור למגרשים בעוד שלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully