וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהיה בריא, ניקולה

דורון קרמר

27.1.2006 / 9:35

בלי וויצ'יץ' הכל במכבי ת"א עובד קשה יותר וחלק פחות. לאור הפציעה שלו השאננות של הצהובים לא הייתה ברורה

תודיעו ל"סקאיי ניוז", גם ל"ראי 1", שיכינו את המסוקים ואת סירות המנוע. לוויתן אבוד נוסף התגלה אתמול, במרכז מילאנו דווקא, כשהוא נראה לבוש בגופיות כדורסל כחולות והשאיר את מערכת הניווט שלו חולה בשפעת, הרחק בתל אביב. הפעם אף אחד כבר לא יציל את ווילי.

זה מחיר השאננות. מכבי הפסידה את המשחק ברבע הראשון, בגלל הרכות המנטאלית והנוחות המשכרת בה פתחה את המשחק. מילאנו פתחה פער של פלוס עשרים, ומאז מכבי נכנסה למרדף כדי למצוא את הים הפתוח, ואין.

אם בשבוע שעבר גרשון חיכה עד למחצית כדי לצעוק ולקלל את השחקנים, אתמול זה הגיע חמש דקות לתוך המשחק, כשמכבי רשמה סל בודד מריבאונד התקפה של שרון ששון ועוד שתי שישיות: שש נקודות מהעונשין וששה איבודי כדור.

מכבי לא חזרה אחרת מפסק הזמן. תשע דקות לקח לה לקלוע סל שדה מהתקפה מסודרת. אין לדעת אם מכבי היתה מנצחת אתמול עם וויצ'יץ, אבל בלעדיו, החסרונות של הגבוהים האחרים זועקים חמס.

אומרים שאין ואקום בכדורסל. אז אומרים. באסטון הוא קפיץ לא מתוח בלי המסירות של וויצ'יץ', המשחק עם הגב לסל ואופציות המסירה לא קיימים, והכי מביך, שיניב גרין, ג'יימי ארנולד ושרון ששון ביחד לא מסוגלים לבצע תנועה אחת סבירה בלואו פוסט.

גרין מראה שהיכולות ההתקפיות שלו מסתכמות בטיפים של ריבאונד התקפה, ארנולד, במקום להראות לגרשון שמגיע לו קצת יותר ממה שהוא מקבל בדרך כלל, חי בשקט רק עם הג'אמפ שוט שלו, וששון הוא לא באמת ארבע.

אז מי אמר ניקולה ולא קיבל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully