וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינאה ותוניסיה ברבע הגמר

מערכת וואלה! בשיתוף אוריאל דסקל

26.1.2006 / 19:13

גינאה ניצחה 1:2 את זמביה משער בדקה ה-90, והבטיחה את מקומה בשלב הבא באליפות אפריקה. תוניסיה ניצחה את דרום אפריקה 0:2

גינאה ניצחה הערב (חמישי) את זמביה 1:2 במחזור השני של השלב המוקדם בבית 3, והבטיחה לעצמה מקום ברבע הגמר לאחר שני ניצחונות בשני משחקים.

זמביה, שהפסידה במשחק הראשון, עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-34 משער של טאנה. מחצית שנייה טובה של גינאה הביאה לשוויון בדקה ה-74, מבעיטת עונשין מ-11 מטר שנעטה על ידי פסקל פיינדונו (שגם "בישל" לשחקן שהוכשל). פיינדונו הוא עצמו היה זה שכבש את שער הניצחון בדקה ה-90, כשבעט חזק מתוך הרחבה למשקוף ופנימה.

פיינדונו עלה לגדולה כאשר קשר כבש את שער הניצחון של בורדו נגד פריס סן ז'רמן במחזור הסיום של עונת 1998/99, בעודו בן 18 בלבד. היה זה שער אליפות ובצרפת היו בטוחים כי זה עניין של זמן עד שהקשר יהפוך לשם גדול. אולם פיינדונו ובורדו דעכו והוא הושאל ללוריאן מהליגה שנייה, איתה זכה בגביע הצרפתי והוביל אותה לגמר גביע הליגה (2002). עם זאת, בבורדו לא מיהרו להחזיר אותו. אלי באופ, המאמן שפיינדונו העניק לו את האליפות בבורדו, לא שכח את חניכו הגינאי וכשמונה לאימון סט. אטיין ב-2003 מיהר להחתימו. מאז, הפליימייקר הגינאי פורח.


תוניסיה - דרום אפריקה 0:2

החלוץ הברזילאי-תוניסאי, פרמצי'לודו דוס סאנטוס הוביל את מחזיקת הגביע לרבע הגמר אחרי ניצחון 0:2 על דרום אפריקה. דוס סאנטוס שכבש שלושער בניצחון על זמביה כבש את הראשון בדקה ה-32. הקשר סלים בנאחור כבש את השני בדקה ה-58.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully