וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרוניקה של שיגעון ידוע מראש

26.1.2006 / 16:22

בשבע עונות בליגה, בשיקגו ובאינדיאנה, ארטסט צבר מספר גדול של תקריות. לרגל המעבר לסקרמנטו, הנה תזכורת למרבית הרגעים המביכים

עכשיו כשזה רשמי, ורון ארטסט יעשה את דרכו לבירת קליפורניה כדי לנסות להכניס קצת מרץ לקינגס האדישים. הבעלים ג'ון וגאווין מאלוף אמרו שבתור בעלים של קזינו הם הרגישו מוכנים להמר, אז הנה תזכורת קלה להיסטוריה של הרון-רון שתסביר להם לקראת מה הם נכנסים.

עונת 1999/2000

קיץ 1999: לפני עונת הרוקי שלו ארטסט ניסה להשיג עבודה במשרה חלקית בחנות אלקטרוניקה בשיקגו. הבולס, שבחרו בו במקום ה-16 בדראפט, התערבו בזמן.

ארטסט אמר: "חשבתי שזה יהיה כיף, והיה לי חבר שעבד שם".

4 באוקטובר 1999: ארטסט נקנס ב-5,000 דולרים ונשלח הביתה ממפגשי ההכוונה של הרוקיס לאחר שהחמיץ פגישה. הג'נרל מנג'ר דאז של הבולס, ג'רי קראוס, אמר כי השחקן לא התעורר בזמן, וגם היה לו חבר בחדר למרות שהחוקים אסרו על כך.

עונת 2000/01

21 בפברואר 2001: הושעה למשחק אחד ונקנס ב-7,000 דולרים לאחר שהלך מכות עם גלן רובינסון במשחק בין הבולס לבאקס.

13 ביוני 2001: שבר שתיים מהצלעות של מייקל ג'ורדן במשחק אימון לא רשמי לקראת חזרתו של מספר 23. "אני לא יודע מה קרה", אמר ארטסט אחר כך. "שמרתי עליו, ניסיתי לתפוס מיקום כי הוא עשה עליי פוסט אפ. אני אפילו לא זוכר שהוא עצר ורק קראתי על זה אחר כך בעיתון ואמרתי: 'בנאדם, הצלעות של מייק נשברו? איך זה קרה?'".

בהמשך, הצלעות השבורות עיכבו את החזרה של אלוהים למשחק פעיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

עונת 2001/02

19 בפברואר 2002: עבר בטרייד עם רון מרסר, בראד מילר וקווין אולי לפייסרס בתמורה לג'יילן רוז, טרביס בסט, נורם ריצ'ארדסון ובחירת סיבוב שני.

25 במאי 2002: חברתו ג'ניפר פאלמה, אם אחד מילדיו, האשימה אותו שתפס אותה ביד ובצווארה במהלך ויכוח. לא הוגשה תלונה, אבל הוא קיבל צו הגנה והרחקה, שאותו הפר לכאורה כמה ימים אחר כך כשיצר איתה קשר בטלפון. התלונות על הטרדה בוטלו.

עונת 2002/03

15 בספטמבר 2002: ארטסט, לאחר ששב לזרועות חברתו זה שמונה שנים, קאימשה האטפילד, התקשר למשטרה וטען שהיכתה ושרטה אותו (השניים כעת נשואים).

19 בדצמבר 2002: נקנס בעשרת אלפים דולרים לאחר שדחף את ראג'ה בל מהמאבריקס וסירב לרדת מהפרקט בזמן אחרי שקיבל שתי עבירות טכניות.

4 בינואר 2003: הושעה משלושה משחקים ונקנס ב-35 אלף דולר לאחר ששבר ציוד וידאו בעקבות הפסד של הניקס במדיסון סקוור גארדן.

30 בינואר 2003: הושעה מארבעה משחקים (שעלו לו 84 אלף דולר) לאחר עימות עם מאמן ההיט פט ריילי ולאחר שסימן באמצע משולשת לקהל במיאמי.

האירוע התחיל כאשר ארטסט קלע בזמן שנעשתה עליו עבירה ברבע הרביעי ועשה שריר מול הספסל של ההיט. היו לו חילופי דברים עם אחד מהעוזרים, ולאחר מכן נתקל בכוונה בריילי. המאמן, שכבר כעס על הפורוורד בגלל עבירה גסה שביצע מוקדם יותר על קארון באטלר, צעק על רון-רון ודחף אותו הצדה.

26 בפברואר 2003: הושעה ממשחק אחד על ידי הפייסרס לאחר שניפץ תמונה ממוסגרת בקונסקו פילדהאוס. בתמונה הופיע, אגב, אחד בשם רון ארטסט.

9 במרץ 2003: הושעה למשחק אחד בעקבות עבירה גסה (השישית במספר העונה, מה שמוביל להשעיה אוטומטית) על בונזי וולס מהבלייזרס.

13 במרץ 2003: הושעה ממשחק אחד לאחר העבירה הגסה השביעית במספר העונה (שוב, השעיה אוטומטית) על אריק סנואו מהסיקסרס.

20 במרץ 2003: הושעה משני משחקים לאחר עבירה גסה על פול פירס 5 שניות (!) לתוך משחק מול הסלטיקס. עבירה גסה שמינית בעונה מובילה להשעיה אוטומטית של שני משחקים.

3 באפריל 2003: נקנס ב-20 אלף דולר לאחר שעשה תנועה מגונה לקהל בקליבלנד.

עונת 2003/04

16 בפברואר 2004: עשה את הופעת האולסטאר הראשונה שלו שבמהלכה החליף נעליים (לא תואמות) בתקווה להשיג חוזה באחת מהן.

סוכנו מארק בארטלשטיין: "היינו במו"מ עם כמה חברות לכמה חודשים. לא רצינו לנעול נעל אחת ספציפית".

19 במרץ 2004: הושעה למשחק אחד לאחר ששלח מרפק לדרק אנדרסון מהבלייזרס.

25 במאי 2004: נקנס בעשרת אלפים דולר לאחר שביצע תנועה מגונה במהלך גמר המזרח נגד הפיסטונס.

1 ביוני 2004: שלח מכה לפנים של ריצ'ארד המילטון (עליהם הוא עוטה מסיכה להגנה) ונשרקה לחובתו עבירה גסה בסוף הרבע הרביעי של המשחק השישי בגמר המזרח. העבירה התניעה את הפיסטונס לריצה מכריעה שהובילה לניצחון במשחק ובסדרה.

ארטסט אמר על השריקה: "המילטון כל כך רזה שהשופטים אפילו לא ראו מה קרה. רק שמתי עליו את הידיים".

עונת 2004/05

10-9 בנובמבר 2004: סופסל לשני משחקים לאחר שביקש מהפייסרס שישחררו אותו לכמה זמן כדי שיהיה לו זמן לשווק את אלבום הראפ שלו.

"כשהחלטתי לבקש שחרור לחודש, עשיתי את זה כאדם מבוגר", אמר ארטסט. "זה לא הופך אותי למשוגע שאני רוצה לעשות את מה שאני רוצה לעשות. כל אחד יכול להיות כל מה שהוא רוצה להיות".

"אני רוצה להיות מוזיקאי. אני רוצה שתהיה בבעלותי חברת הפקות, ואני רוצה להיות ה-MVP של הליגה ולזכות באליפות. אני מרגיש שאני יכול לעשות כל מה שאני רוצה. יש לי שתי מטרות השנה: אני רוצה שהדיסק שלי יהיה דיסק פלטינה ושלהקת הבנות שלי, 'אלור', יקבלו דיסק פלטינה. ואני גם רוצה לזכות באליפות".

19 בנובמבר 2004: הסתער לקהל בפאלאס של אובורן הילס להתקיף את מי שחשב שהשליך עליו כוס בירה. יומיים אחר כך הוא הושעה לשארית העונה ולא התנגד לתלונה פלילית שהוגשה כלפיו בגין תקיפה. הוא קיבל עונש של מאסר לשנה על תנאי, עבודות שירות, קורס להתמודדות בכעס וקנס של 250 אלף דולר. הוא החמיץ 73 משחקים בעונה הרגילה פלוס 13 בפלייאוף, ובמהלך ההשעיה הפסיד 4,995,000 דולר במשכורות.

עונת 2005/06

11 באוקטובר 2005: ארטסט אמר על העונה החדשה: "אני מתכוון לשחק חזק ובחוסר שליטה, כמו חיית פרא שצריכים להכניס אותה לכלוב".

אוקטובר 2005: הופיע על הכריכה של גיליון דצמבר של "פנטהאוס", ובראיון שם אמר שהוא רוצה להתאגרף עם בן וואלאס ב"שלם וצפה".

10 בדצמבר 2005: בראיון עם עיתון "האינדיניאפוליס סטאר", ארטסט ביקש שהפייסרס ישלחו אותו בטרייד. "אם השמועות לגבי טרייד שלי נכונות, אם יש בהן אמת, אולי זה לא דבר רע. הם כנראה יכולים לנצח יותר משחקים בלעדיי. אם ישלחו אותי לחוף המערבי אעבור לניו יורק ברגע שהחוזה שלי יסתיים בסוף העונה הבאה. אולי אלך לקליבלנד. לא אכפת יהיה לי לעלות מהספסל מאחורי לברון ג'יימס. יש הרבה שחקנים שאני מוכל להיות המחליף שלהם".

בראיון הוא גם ביקר את המאמן ריק קרלייל. "אני אוהב את קרלייל כאדם, אבל אני לא אוהב לשחק עבורו. אבל אני אוהב את הקבוצה הזו, אל תטעה. הוא מאמן טוב והוא יודע מה שהוא עושה, אבל אני באופן אישי לא נהנה אצלו".

2 בדצמבר 2005: הושעה בעקבות הראיון.

15 בדצמבר 2005: נקנס בעשרת אלפים דולר לאחר בקשת הטרייד. בכיר בהנהלת ה-NBA אמר: "בקשות פומביות לטרייד הן משהו שדיברנו עליו בהסכם הקיבוצי האחרון הקיץ. הנזק שזה גורם מובן על ידי כולם והכוונה של הליגה היא ששחקנים שפועלים כך יישאו בתוצאות".

17 בדצמבר 2005: שינה לפתע את דעתו. "הייתי צריך להתנהג כמו גבר ולדבר עם קואץ' קרלייל בנוגע לחילוקח הדעות בינינו", אמר. "כן, הייתי רוצה לחזור לקבוצה".

1 בינואר 2006: ארטסט, שהדיסק שלו בשם "ארטסט" יצא לאור, אמר ל"ניו יורק פוסט" שהחליט לקראת השנה הקרובה "ללמד מתמטיקה בבתי ספר יסודי בכל רחבי הארץ. וכמובן אני רוצה למכור עשרה מיליון תקליטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully