וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה נגמרה, הליגה נמשכת

שחר פרנהיימר

27.1.2006 / 7:52

בית"ר ופרננדז מתכוננים ל-2007 מול נצרת עילית, קשטן נוחת משווייץ היישר בכפ"ס, חיפה תמשיך לטייל מול הפועל פ"ת, ובני יהודה תפגוש את נתניה. בשישי: אשדוד-מכבי פ"ת 0:2

הפועל פ"ת - מכבי חיפה (שבת 16:55, לירן ליאני)

* שידור ישיר בשבת של כדורגל

במספרים: לגוסטבו בוקולי עונה מצוינת. הוא במקום השני בטבלת השערים עם 9 כיבושים, ובמקום הרביעי בטבלת הבישולים עם שישה; הפועל פ"ת לא ניצחה כבר 4 משחקים; במשחק הראשון ניצחה חיפה 0:2.

בשורה אחת: חיפה סיכמה על הארכת חוזהו של עידן טל, ובשבת תפגוש את מי שכבר סומן אצלה כרכש הישראלי הבא, יוסי שיבחון, שנותן עונה מצוינת עם 7 כיבושים ו-2 בישולים.

מן העיתונות: "מי אמר שאני בכלל רוצה אותו? מי אמר שהוא מגיע למכבי חיפה? אני לא ביקשתי אותו" (יעקב שחר נותן את הזוית שלו לכל סאגת מסודי שעלתה השבוע).

הימור: הפסד של פ"ת יסבך אותה בתחתית. השאלה אם היא תוכל לעצור את מכבי חיפה? 2

בני יהודה - מכבי נתניה (שבת 16:55, חיים יעקב)

* שידור ישיר בערוץ הליגה האנגלית

יעדרו: בבני יהודה: וינסנט אניימה (אליפות אפריקה) רוני גפני, מטה בטורינה, איציק עזוז (בספק). בנתניה: ישראל זביטי (צהובים) רפי סרוסי (בספק).

מספרים: נתניה לא הפסידה כבר 6 מחזורים; המשחק הראשון הסתיים בניצחון בני יהודה 0:1; נתניה כובשת בחוץ יותר מאשר בבית, 9:13 ; אלן מסודי ופפי קימוטו כבשו 7 שערים כל אחד לנתניה, 7 שחקנים כבשו שער אחד כל אחד.

בשורה אחת: בסיבוב הקודם זה היה מפגש בין שתי הקבוצות הכי לוהטות בליגה, עכשיו שתיהן התייצבו במרכז הטבלה.

מן העיתונות: "20 שנה נתניה הייתה ענק בתרדמת, אם אני מעיר את הענק הזה, אנשים קצת כועסים. אבל העניין הזה לא צריך לערער לא את המועדון ולא את עמדת המאמן, כל מאמן מעצם תפקידו נתון תחת לחץ כל הזמן, מאמן צריך להיות תחת לחץ 24 שעות ביממה ועדיין צריך להישאר מרוכז" (דניאל יאמר מדבר על המצב בנתניה).

הימור: בני יהודה איבדה ניצחון בשבוע שעבר ותרצה להחזיר את הנקודות מול מכבי נתניה. הבעיה היא שמסודי חוזר להרכב נתניה. X

הפועל כפ"ס - הפועל ת"א (שבת 19:00, אסף קינן)

* שידור ישיר בשבת של כדורגל

יעדרו: בכפ"ס: עמנואל פאפו (אליפות אפריקה), אייל משומר (בספק). בהפועל ת"א: ג'ון פנטסיל (אליפות אפריקה), אסי דומב (מורחק)

במספרים: בלי לשים לב, איבזיטו אוגבונה הוא מלך השערים של הפועל יחד עם אליניב ברדה. לשניהם 5 שערים; מאז הניצחון בדרבי הפועל לא השיגה שני ניצחונות רצופים; במשחק הראשון ניצחה הפועל 1:3; כפ"ס כבשה הכי מעט שערים העונה, 14.

בשורה אחת: דרור קשטן נוסע יום לפני משחק עם איצ'ה להגרלת מוקדמות יורו 2008 בשווייץ, שמעון גרשון נוסע להיבחן בסאות'האמפטון וחוזר יום לפני משחק, ואברהם גרנט כבר בודק שחקנים לעונה הבאה. מה קורה בהפועל ת"א?

מן העיתונות: "כל שחקן יודע היום שקשטן כבר בנבחרת ומי שמשחק יודע שגרנט שיישב ביציע הוא זה שבוחן אותך. כל יום אתה פותח את העיתון ורואה שיש שחקן בדרך שהוא על המקום שלך. אני כבר לא יודע אם נגיע לאירופה בסיום העונה בקצב הזה" (שחקן בהפועל ת"א ממחיש את האוירה הכללית בקבוצה).

הימור: אמנם יש בלגאן בהפועל ת"א, אבל זאת עדיין הפועל כפ"ס. 2 X

הפועל נצרת עילית - בית"ר ירושלים (שבת 19:00, מאיר לוי)

* שידור ישיר בערוץ הליגה האנגלית

יעדרו: בבית"ר ירושלים: מאור מליקסון, אבירם ברוכיאן (עונשי הרחקה מההתאחדות), איגור מיטרסקי (מורחק), מזואה אנסומבו (צהובים). בנצרת עילית: ולדימיר קוקול (פצוע), אשרף סולימאן (מורחק)

במספרים: אחרי הפועל כפ"ס, נצרת עילית כבשה הכי מעט שערים בליגת העל - 16; בית"ר כבשה הכי מעט מבין שלישית הצמרת: בית"ר כבשה 4 שערים ב-5 המחזורים האחרונים.

בשורה אחת: פרננדז עשה שרירים להתאחדות כשלא שיחרר את מליקסון וברוכיאן לאימון הצעירה וקיבל בראש. איווניר תירץ את ההפסד לפ"ת, תאמינו או לא, בשופטים. מפגש בין שני מאמנים עם אגו גדול, שלא תמיד מוליד תוצאות חיוביות.

מן העיתונות: "מאמן הנבחרת הצעירה הוא חסר כבוד, אין לו כבוד אלי. מי זה? עוד פרופסור? אני לא מכיר אותו, אני מכיר את מרצ'לו ליפי ופאביו קפאלו" (לואיס פרננדז מוציא עצבים על גיא לוי אחרי הרחקתם של מאור מליקסון ואבירם ברוכיאן)

הימור: בית"ר לא מרבה לספוג, נצרת עילית לא מרבה לכבוש, X 2

מכבי ת"א - בני סכנין (ראשון 20:50, אלון יפת)

* שידור ישיר בערוץ 10

ייעדרו: במכבי ת"א: ג'ובאני רוסו

במספרים: מכבי ת"א חמישה משחקים ללא הפסד; במשחק הראשון ניצחה סכנין 0:1; בכל שלושת המשחקים האחרונים כבשה מכבי ת"א שני שערים; בשני המשחקים האחרונים חזרו הצהובים מפיגור 2:0, ל-2:2 בסיום.

בשורה אחת: טון קאנן בחן חמישה שחקנים במהלך השבוע, ושחרר ארבעה מהם, כשגם לופא קדוש לא מצליח בינתיים למצוא את החיזוק הדרוש למרות שקבוצתו נראית לא רע. בהתחשב בסגנון המשחק של מכבי תחת קאנן והמנטליות שמחדיר לופא בשחקניו, צפו להרבה שערים.

מן העיתונות: "הם לא נגעו בכלל בכדור. אם הם מביאים זרים כאלה עדיף להישאר עם טריקה, אבל בסוף העונה שלא יתפלאו שאנחנו לא מגיעים לאירופה" (אחד משחקני מכבי ת"א על הזרים שהגיעו להיבחן בקבוצה).

הימור: למרות ההגנה החדירה, ניצחון למכבי. 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully