וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשולי החדשות

26.1.2006 / 6:52

סקרמנטו השלימה את הטרייד על ארטסט, אייזיאה תומאס מואשם בהטרדה מינית. התוצאה: 102:106 לקינגס על הניקס בהארכה

הלילה (בין רביעי לחמישי) זה סוף סוף קרה. אחרי 24 שעות של מתיחות, רון ארטסט נשלח לסקרמנטו קינגס ופז'ה סטויאקוביץ' נוחת באינדיאנה. "אנחנו שמחים שזה נגמר", אמר לארי בירד, נשיא הפייסרס, "רצינו להיות סבלניים, כי רון הוא שחקן עצום והיה ברור שמישהו ייקח את הצ'אנס".

בניו יורק, לעומת זאת, לא חוגגים יותר מדי עקב האשמות ההטרדה המינית של המנכ"ל, אייזיאה תומאס. באופן מעט סמלי, נפגשו הלילה הקינגס והניקס בניו יורק, כשהתוצאות בהתאם לחדשות. דטרויט עמלה קשה כדי לנצח בהארכה 102:106 את מילווקי, סן אנטוניו ניצחה בחוץ את ההורנטס ויוסטון עם טי-מאק ממשיכה להתאושש, מול שארלוט. לברון הוטרד על ידי אוהד שכיוון אליו נורת לייזר באופן עקבי, אבל ניצח עם 38 נקודות את אטלנטה - 97:106.

ניו יורק ניקס - סקרמנטו 106:102

באופן טבעי, העיניים היו נשואות למדיסון סקוור גארדן, במשחק שקיבל משמעות אחרת בעקבות אירועי הימים האחרונים. בלי סטויאקוביץ' ועדיין ללא ארטסט, הקינגס היו צריכים תוספת כוח וקיבלו אותה משני הותיקים, מייק ביבי ובראד מילר. ביבי קלע 35 נקודות, מהן 8 בהארכה, כשהוא מחלק עשרה אסיסטים. מילר תרם 25 נקודות וקטף 15 כדורים חוזרים. "דיברתי עם רון", אמר ביבי בסיום, "הוא רוצה להגיע לכאן. זה מה שאנחנו צריכים, ולא משנה מה קורה איתו מחוץ למגרש".


דטרויט - מילווקי 102:106 (הארכה)

באותה תוצאה ובאותה דרך ניצחו גם הפיסטונס, בפעם התשיעית ברציפות, את הבאקס. ריפ המילטון קלע 35 נקודות, אבל תנו לזרוק שורה על צ'ונסי בילאפס: האיש לא נוצץ כמו קובי בריאנט או דווין וויד, הוא לא מקשקש בתקשורת יותר מדי, אבל הוא מגה סטאר שראוי לקבל את ההכרה כמגה סטאר. בילאפס קלע 23 נקודות, קטף חמישה כדורים חוזרים וחילק 15 אסיסטים, כשהוא לא לוקח אפילו זריקה אחת במחצית הראשונה. "כשאתה מדבר על פוינט גארד שעושה הכל, אתה מתכוון לצ'ונסי", אמר פליפ סונדרס, מאמן דטרויט. בהצגה הזו נבלעו 41 נקודות, תשעה ריבאונדים ושמונה אסיסטים של מייקל רד.


אטלנטה- קליבלנד 106:97

38, 9 ו-6 ללברון ג'יימס הובילו את הקאבלירס לניצחון באטלנטה. קליבלנד חששה מנפילת מתח אחרי ה-30 הפרש על אינדיאנה יום קודם, ואכן מצאה עצמה בפיגור של 6 נקודות בכניסה לרבע הרביעי, אבל אז העבירה הילוך וניצחה בו 15:30. הסיפורון של המשחק הזה היה נקודת לייזר ששלח אוהד מהיציע לכיוון לברון, מה ששיגע את הילד. משטרת אטלנטה לא הצליחה לאתר את המפריע. "הדברים האלה יכולים לגרום לנזק לעין", התלונן לברון.

ניו אורלינס/אוקלהומה סיטי - סן אנטוניו 84:68

עבודת הגנה מצוינת, בה הספרס מחזיקים את ההורנטס על 31 אחוז, עשתה את שלה. סן אנטוניו לא הבריקה בעצמה, עם 37 אחוז בלבד, אבל הייתה מספיק יעילה כדי לשמור את הצרעות על 68 נקודות בלבד. טים דאנקן קלע 17 נקודות וטוני פארקר הוסיף 14 לספרס. דייויד ווסט עם 15 להורנטס.


בוסטון - וושינגטון 89:87

גילברט ארינאס קלע שתי זריקות עונשין פחות משתי שניות לסיום, והוויזארדס יצאו עם ניצחון מבוסטון. לפני שבועיים עשה זאת ארינאס בוושינגטון. "זה דה ז'ה וו", אמר הגארד דלונטה ווסט מבוסטון, "אנחנו פשוט לא מצליחים לסגור את המשחק". אנטואן ג'יימיסון הוביל את קלעי הוויזארדס עם 26 נקודות, פול פירס הוליך את הסלטיקס עם 25 ו-11.


טורונטו - שיקגו 104:88

לפני שלוש שנים סיימה שיקגו רצף בן 16 הפסדים לראפטורס. מאז היא לא הפסידה לה, והמסורת נשמרה גם הלילה. בניצחון ה-12 של הבולס ברציפות על טורונטו קלע כריס דוהון 26 נקודות ודריוס סונגאיילה הוסיף 19. כריס בוש קלע 20 לראפטורס.


יוסטון - שארלוט 78:102

החיים בהחלט יפים יותר עם טי-מאק, הלא כן? 29 נקודות, שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים למקגריידי סייעו לעצב את הניצחון של הרוקטס. לוני בקסטר הוסיף 18 נקודות ו-11 כדורים חוזרים. הפיתרון של ג'ף ואן גאנדי לעשרה הפסדים ב-13 משחקי בית: סנקציות. סנדביצ'ים קרים, הפצועים לא יושבים על הספסל וחדר המנוחה של השחקנים סגור. ואן גאנדי הסביר: "נמאס לי להפסיד בבית". זה עזר, מסתבר.

יוטה - סיאטל 113:94

אף אחד לא ממש בלט בסוניקס, אבל התוצאה הקבוצתית, קליעה של 52 אחוז מהשדה, מדברת בעד עצמה. 22 נקודות של ריי אלן ו-17 של לוק רידנור, יחד עם 12 כדורים חוזרים של רוברט סוויפט היקנו לסיאטל ניצחון גדול בסולט לייק סיטי. אנדריי קירילנקו עם 24, 10 ו-6. "קבוצות מתחילות לאט לפעמים ואז מתחברות. זה מה שקורה לנו", אמר אלן בסיום. טוב, הוא לא צריך להיסחף, אלה היו בסך הכל שני נצחונות רצופים של סיאטל, רצף ראשון של נצחונות מאז דצמבר.


ממפיס - מינסוטה 87:107

הטימברוולבס הולכים מדחי אל דחי, בעוד הגריזליס החזירו קצת צבע לפנים אחרי תקופה לא טובה. פאו גאסול היה לאחרונה בתקופת קליעה לא טובה, אבל הלילה קצר 30 נקודות ב-9 מ-14 מהשדה. הוא הוסיף למאזן שמונה כדורים חוזרים. 29 ו-9 של קווין גארנט לא הספיקו למינסוטה, שאמנם לא כל כך רחוקה מראשות הבית הצפון מערבי אבל מגמגמת עם שלושה הפסדים בארבעה משחקים.


פורטלנד - דנבר 97:94

ומי שניצלה את ההפסד של הטי-וולבס והג'אז היא דנבר, שחייכה כל הדרך מראשות הבית. 26 נקודות ותשעה כדורים חוזרים של כרמלו אנתוני, קניון מרטין ואנדרה מילר הוסיפו 21 כל אחד והנאגטס השלימו ניצחון שביעי רצוף ופתחו פער של 3.5 משחקים על יוטה בצפון מערבי. 18 נקודות ותשעה כדורים חוזרים לזאק רנדולף בפורטלנד.


קליפרס - ניו ג'רזי 77:90

אלטון ברנד קלע 19 נקודות וקטף רק חמישה כדורים חוזרים, כשהוא משאיר את עבודת הניקיון בריבאונד לקטינו מובלי, עם 15, 13 ו-7. הקליפרס רצו ל-16:27 ברבע הראשון ושמרו פחות או יותר על קצב זהה לאורך שלושת האחרים, כדי לצמק את הפער מפיניקס לשני משחקים. 19 נקודות ושישה אסיסטים לג'ייסון קיד בראש הרשימה של הנטס.


גולדן סטייט - דאלאס 102:93

המאבריקס מסרבים לתת לסן אנטוניו לברוח וחונקים לה את הנשמה בצמרת הבית הדרום מערבי. הלילה הם עשו זאת עם ריצה של 15:28, שהפכה פיגור ברבע הרביעי והשאירה בידיהם את הניצחון. ג'רי סטקהאוס הוביל את קלעי דאלאס עם 23 נקודות, ודירק נוביצקי הוסיף 18. בארון דייויס וטרוי מרפי רשמו מספרים יפים בהפסד: דייויס סיים עם 26 נקודות ועשרה אסיסטים, מרפי קלע 22 ונטל 14 כדורים חוזרים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully