וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיאה תומאס מואשם בהטרדה מינית

26.1.2006 / 0:03

נשיא הניקס מואשם כי העריף מחוות מיניות כלפי עובדת במועדון, שלא נענתה ל"חיזוריו", ובעקבות זאת פוטרה. תובעת 6 מיליון דולר

נשיא הניו יורק ניקס מואשם בהטרדה מינית ובאפליה על ידי אחת מהעובדות לשעבר במועדון. לפי התביעה שהוגשה ביום שלישי, אנוצ'ה בראון סנדרס טוענת שתומאס העריף כלפיה מחוות מיניות לא רצויות וסירב להפסיק.

העובדת לשעבר בת ה-43 מספרת כי היא סיפרה לאחראי על המדיסון סקוור גארדן על ההטרדות, אך הוא לא עשה דבר בנידון. בראון סנדרס, שעבדה במועדון משנת 2000, טוענת כי היא פוטרה עקב התלונות הנ"ל.

תומאס עצמו לא הגיב להאשמות, אך שחקני הקבוצה מיהרו להגן עליו. "אני מכיר את איזיאה, והוא אדם מכובד", סיפר סטפון מרבורי, "אני חושב שכולם פה לצדו".

עורכי דינו של תומאס טוענים שהתביעה היא ניסיון נואש להשיג כסף, והאשימו אותה בתביעה מוגזמת של שישה מיליון דולר, יותר מ-20 פעם שווי משכורתה.

עוד בראון טוענת כי באיזשהו שלב תומאס הורה לאנשי המועדון לא להקשיב להוראות של בראון. בראון מצדה מספרת כי במהרה ההתנהגות של תומאס כלפיה הפכה לבוטה, והיא ספגה הערות כמו "אני נמשך אלייך" ו"אני מאוהב בך", ואף ניסה לחבק ולנשק אותה. כשהיא דחפה אותו הגיב תומאס: "מה, אני לא יכול לקבל קצת אהבה ממך היום?".

בעובדה מעניינת נוספת שהופיעה בתביעה, איזיאה ביקש מבראון, שעבדה בהנהלת האיצטדיון, לדאוג להעביר כמה שיותר משחקים של הקבוצה ליום ראשון בצהריים, כדי שהשחקנים לא יוכלו לבלות יותר מדי בערב שבת. תומאס טען בפניה כי השחקנים נוהגים לבלות במועדוני חשפנות ולהשתכר, ועקב כך מגיעים לא מוכנים למשחק. "ההאשמות השערוייתיות האלה באות מעובדת שפוטרה מכיוון שלא יכלה לעמוד באחריות הניהולית שהוטלה עליה", אומר עורך הדין של הניקס רון גרין. "המועדון יילחם בהאשמות הכוזבות והלא מבוססות הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully