וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמן מחוץ לגביע הגרמני

25.1.2006 / 23:55

הפסידה 3:1 לקוטלת הענקיות סנט פאולי, שעלתה לחצי הגמר עם בילפלד ופרנקפורט. מילאן חיכתה 86 דקות עד ה-0:1 את פאלרמו

מילאן עבדה קשה הערב (רביעי) כדי לנצח את פאלרמו 0:1 במשחק הראשון מתוך שניים ברבע גמר הגביע האיטלקי. אנצ'לוטי השאיר את שבצ'נקו וקאקה על הספסל, והמתין במתח 86 דקות עד שראה את אלברטו ג'ילארדינו כובש את שער הניצחון.

אודינזה וסמפדוריה סיימו בתיקו 1:1. אנטוניו די נטאלה העלה את אודינזה ליתרון 0:1 בדקה ה-23, אך איימו סטפאנו דיאנה השווה ל-1:1 בדקה ה-76, ונתן יתרון לסמפדוריה, שתארח את משחק הגומלין בשבוע הבא.

גביע גרמני: ברמן בחוץ

סנט פאולי העיפה עוד ענקית גרמנית מהגביע, כשניצחה 1:3 את ורדר ברמן בדרך לחצי גמר הגביע. מאזיניו התחיל במצוה בדקה ה-10, והקבוצה מהליגה השניה לא נשברה גם כשיוהאן מיקו השווה ל-1:1 בדקה ה-27. צמד תוך 5 דקות במחצית השניה של פביאן בול וטימו שולץ סגרו עניין, ברמן תתרכז בניסיון לשמור על המקום בליגת האלופות, במשחקי הליגה שיתחדשו בסוף השבוע.

איינטרכט פרנקפורט עלתה גם היא לחצי גמר הגביע אחרי ניצחון חוץ על מינכן 1860. קופאדו העלה את פרנקפורט ל-0:1 בדקה ה-21, אך רייזינגר השווה כעבור דקה. שער של אמאנטידיס בדקה ה-78 העלה את פרנקפורט ליתרון 1:2, ומאייר בדקה ה-90 קבע 1:3 לפרנקפורט, ומקום בחצי הגמר.

ארמיניה בילפלד עלתה גם היא לחצי הגמר, אחרי ניצחון 2:4 בפנדלים על קיקרס אופנבך מהליגה השנייה. דווקא קיקרס עלתה ליתרון לראשונה בדקה ה-27 משער של טורסטן ג'ודט, דקה שאחרי שהורחק מרסיו בורגס מארמיניה. אך המארחת התאוששה מהר, ובדקה ה-28 השווה איזאק בויאקה. התוצאה נשארה על כנה גם בתום המועד החוקי ובתום ההארכה, ובדו קרב הפנדלים ניצחה כאמור ארמיניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully