וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הצגה של אטו

25.1.2006 / 21:50

שער יפהפה ובישול קבעו 0:2 לקמרון על טוגו. האריות מקמרון עלו לרבע הגמר, בטוגו מלקקים את הפצעים. אנגולה-קונגו 0:0

במשחק הראשון בבית 2 נפגשו הערב אנגולה וקונגו במסגרת השלב המוקדם של אליפות אפריקה. הנבחרות סיימו בתוצאת תיקו 0:0 מאכזבת, שיכולה יותר לעודד את הקונגולזים מכיוון שנאלצו לשחק את רוב המשחק בעשרה שחקנים, לאחר שמוקדם במחצית הראשונה (דקה 19) אמפוטו ספג כרטיס אדום בעקבות פגיעה אגרסיבית ללא כדור במגן אנגולה. לאנגולה, שהפסידה את המשחק הראשון, רק נקודה אחת אחרי שני משחקים, לקונגו ארבע נקודות.

במשחק השני בבית נפגשו קמרון וטוגו. כוכב המשחק שוב היה חלוצה של ברצלונה, סמואל אטו, שכבש את השער הראשון ובישל את השני. בדקה ה-69 נהדף כדור מהגנת טוגו, ואטו שלח פצצה לחיבורים מ-20 מטר שהעלתה את הקמרונים ל-0:1. בדקה ה-85 פרץ אטו מהאגף הימני, ומסר כדור רוחב יפהפה למיונג, שנתן קטנה עם העקב וקבע 0:2 יפהפה לקמרונים. לקמרון שני ניצחונות משני משחקים, לטוגו שני הפסדים והיא איבדה את הסיכוי להעפיל לשלב הבא.

הפסדה של נבחרת טוגו הוא רק חלק מהבעיות של הנבחרת. המדינה הקטנה, שעלתה מפתיע למונדיאל, מתקשה להתמודד עם ההצלחה הלא צפויה, שיוצרת מתחים רבים בין חברי הסגל. מאמן הנבחרת סטפאן קשי כינה את החלוץ אדבאיור "בכיין", לאחר שהאחרון סירב להשתתף במשחק הקודם באליפות. קשי אמר שהחלוץ יישאר עם הקבוצה, למרות איומיו לעזוב. עכשיו בטוגו מצפים לראות איך ההדחה מהטורניר תשפיע על היחסים הפנימיים בנבחרת, ומה זה יעשה לקראת המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully